Lucht--->water?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Romanzx

Lucht--->water?

Bericht door Romanzx »

Is het moeilijk om een lucht gekoelde minibike om te bouwen naar een watergekoelde?, dus dat je het hele watergekoelde blok al heb. En het blok er zo in bouwt?
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Lucht--->water?

Bericht door Raytje192 »

Romanzx schreef:Is het moeilijk om een lucht gekoelde minibike om te bouwen naar een watergekoelde?, dus dat je het hele watergekoelde blok al heb. En het blok er zo in bouwt?
Over wat voor bike heb je het? Wat voor blok geef eens beetje informatie alleen lucht en watergekoeld zegt niks natuurlijk :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Romanzx

Bericht door Romanzx »

kijk als je zo'n blok hebt (bv marktplaats watergekoeld blok)

en als je die in een standaard lucht chinees doet.
hagenees

Bericht door hagenees »

in een tai chi ken het wel jah mja als je het in een sendai akido wilt bouwen dan moet je aardig veel aanpassen :wink:
race-chinees-17

Bericht door race-chinees-17 »

dan moet jeje frame wel aan passe want volgens mij trekt zo'n chinees frampie dat nie maar dat kan ik verkeerd hebbe
Romanzx

Bericht door Romanzx »

oh ok
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Nou ja ik heb wel eens een tai chi blok onder een kaisho frame gebouwd. Je zal dan zelf alle ophangpunten voor het blok etc aan je frame moeten gaan lassen. Bij mij was het probleem dat de achterbrug gewoon door midden scheurde na verloop van tijd om dat het kaisho framepje het gewoon niet aan kon, die frames breken al half doormidden als je dr gewoon op gaat zitten en in combinatie met een wat krachtiger blok ist helemaal niks :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Romanzx

Bericht door Romanzx »

OOh ok Bedankt voor de informatie :!:
Plaats reactie