Ik heb dus een blata wrn gekocht van NadiehINS.
Bike ziet er netjes uit en heeft wel wat gebruikssporen.
Het belangrijkste voor mij was dat motorisch alles
lekker klonk en uitzag en dat was dus het geval.
Zal een aantal van jullie wel een keer spreken ergens
op een baan en reactie's zijn altijd welkom
Nog geen foto's kunnen maken maar dat doe ik morgen wel. Ben vanavond gaan rijden op zaltbommel en het viel in het begin ernstig tegen. Na wat tips en mijn motorbroek te verwisselen met een spijkerbroek en kniebeschermers ging het een stuk beter.
Na de tweede sessie de eerste knee-down
Ben nu als 28jarige zo blij als een heel klein jongetje
zozo de eerste keer minibiken meteen je knie over de grond (zonder dat je viel ) is best wel goed. je auto en je motor zien er goed uit. nog veel plezier met minibiken
hey mooie motor en een mooie Subaru en met het probleem van uw motorbroek: er zitten bij de knien binnenin een soort plastic deel. Ik heb ook een motorbroek en daarbij kon ik die delen eruit halen waardoor ik veel beter/lekkerder zit. door de plastic delen kunnen je knien niet zo ver en makkelijk buigen. mischien heb je er wat aan en nog veel plezier met de WRN maar ik denk dat dat wel goed komt
Robin_b1_replica schreef:hey mooie motor en een mooie Subaru en met het probleem van uw motorbroek: er zitten bij de knien binnenin een soort plastic deel. Ik heb ook een motorbroek en daarbij kon ik die delen eruit halen waardoor ik veel beter/lekkerder zit. door de plastic delen kunnen je knien niet zo ver en makkelijk buigen. mischien heb je er wat aan en nog veel plezier met de WRN maar ik denk dat dat wel goed komt
Ja en dan als je een keer goed hard op je smoel gaat, je knieën ook egt goed open liggen noob, daar zijn die dingen tog voor dan moe je een maatje groter
Robin_b1_replica schreef:hey mooie motor en een mooie Subaru en met het probleem van uw motorbroek: er zitten bij de knien binnenin een soort plastic deel. Ik heb ook een motorbroek en daarbij kon ik die delen eruit halen waardoor ik veel beter/lekkerder zit. door de plastic delen kunnen je knien niet zo ver en makkelijk buigen. mischien heb je er wat aan en nog veel plezier met de WRN maar ik denk dat dat wel goed komt
Ja en dan als je een keer goed hard op je smoel gaat, je knieën ook egt goed open liggen noob, daar zijn die dingen tog voor dan moe je een maatje groter
Ik denk dat jullie beide iets anders bedoelen..... maar in ieder geval ga ik een ander pak halen dat gewoon beter geschikt is hiervoor!! en hopelijk ook minder warm
Leuk speelgoed.
Vind alleen dat een Gixxer de 'echte' kleuren moet hebben. Leuke Gt Turbo maar heb op de een of andere manier toch liever de Evo uit het duo . Zit zelf weer te overwegen om wat anders op 4 wielen te halen (heb de Cupra alweer 2 maanden) dus wie weet .