hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
taz22 schreef:denk t niet lg, die eer laten we aan jouw over:d
gr
hahaha nee, vind dat zonde het is redelijk doel loos op mijn blokje ...
Ooit wil ik me gaan richten op speciale projecten dan komt er misschien wel wat maar op een minibike heb je al gouw een overschot aan vermogen als je buiten de conventionele regels treedt ..
dus dan is 800 euro een beetje veel van het goede
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
he lars
effe oftopic
kom je zondag nog effe naar coronel,kunnen we even babbelen over dit topic,moet namelijk die zondag nog mijn cilinder inrijden dus heb tussendoor wel even tijd om dit door te spreken bij een bak koffie.
antonie schreef:he lars
effe oftopic
kom je zondag nog effe naar coronel,kunnen we even babbelen over dit topic,moet namelijk die zondag nog mijn cilinder inrijden dus heb tussendoor wel even tijd om dit door te spreken bij een bak koffie.
Ik zou het onthouden , hoop er ook te zijn maar ik heb toetsen dus het ligt er even aan hoe goed ik de stof al weet rond die tijd
Ff rijden zou best lekker zijn iig
* ik denk dat er geen topic meer is hoor hahahaha alles is al besproken en niemand vraagt wat duzzzzz
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Ga naar de blokker en koop slagroom patronen. 50stuks voor 15euro ofso. Daat zit droge nos in. Ik heb al eerder eens een filmpje geplaatst van een tomos die dit gemonteerd had. Maatje van me was er toen mee bezig geweest. Eerste keer klapte hij achterover. Toen een wheeliebar gebouwd trok als de malle.
Laatst gewijzigd door TnTnelis op wo 30 mei 2007, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
TnTnelis schreef:Ga naar de blokker en koop slagroom patronen. 50stuks voor 15euro ofso. Daat zit droge nos in. Ik heb al eerder eens een filmpje geplaatst van een tomos die dit gemonteerd had. Maatje van me was er toen mee bezig geweest. Eerste keer klapte hij achterover. Toen een wheeliebar gebouwd trok als de malle.
Maar hoe bedien je die patronen ? ?
Bij de halvoorts kan je een fietsband oppomp handvat halen voor deze patronen dan kan je een systeem maken ...
Of er Nos is die flesjes zit weet ik niet zal wel gewoon gas zijn ......
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
van die patronen word je ook best wel licht in je hoofd, jammer dat het maar 1 min werkt ofzo.
maar lars, meschien moet je een of ander voet pedaaltje maken waarmee je 2 of meer patronen tegelijkertijd kan activeren. Ik denk niet dat je met 1 hand aan je stuur wil hebben als het echt zoveel effect zou hebben.
Vervelend dat je sommige mensen alles 2 keer moet zeggen. Daarom:
in de gaspatroen van de blokker zit NO ook wel bekend als lachgas of drijfgas
En hoe bedien je dit, kom op wees creatief je bent toch een technieker? Zo'n fietspomp geval kan je heel makkelijk ombouwen naar bijv. een voetpedaal zeg maar iets. (hint hint hint)
tipmann c3 kan op co2, hpa (high presure air iets van 300 bar) en n2o.
dus dat zijn als 3 verschillende drijfgassen.
maar lg jij hebt tog en stuk of wat chineesjes liggen? ken je het dus wel proberen op 1. (wil je er eventueel wel bij helpen:P)
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]