mark#41 schreef:Gegevens publiceren Bart,dan kun je vergelijken.
En de prijs natuurlijk......
Aad is 't dit keer.....

(Geeft niet hoor)
We hebben al erg vaak meegemaakt dat onze uitlaat op ieder toerental beter was dan de vorige Blata uitlaat, en dat kunnen de mensen die er één hebben vast wel bevestigen.
De nieuwe blata pijp heb ik nog niet gezien, laat staan kunnen testen, dus vandaar mijn nieuwschierigheid.
Wel had ik uit onbevestigde bronnen vernomen dat ons ontwerp tóch beter was, maar dit heb ik niet zelf kunnen testen, dus ga uit van een speculatie, waar dit topic overigens vol mee staat.
Onze prijs is algemeen bekend dacht ik, €215 incl. BZM demper, wat een Blata uitlaat kost weet ik niet.
Overigens voor alle duidelijkheid, dit is niet om meer uitlaten te kunnen verkopen, in tegendeel zelfs. We hebben nogal last van wat je noemt een capaciteitsprobleem, er zitten helaas niet meer dan 24uur in een dag
Op het moment zijn de uitlaten dus ook niet leverbaar........
Als iemand beide uitlaten wil komen testen op onze testbank (onder een B1 kit), kan je contact opnemen. Het kost je niets, en dan zijn direct alle speculaties uit de lucht.

Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....