poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
paulo
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door paulo »

ja we zijn weer thuis na een leuke dag.
begon goed en eindigde nog beter he Marco :twisted:
ik reed eerst heletijd op mijn bike maar toen vroeg Marco of ik een rontje op zijn bike mocht rijden bzm 50cc. Dat was zekker wennen.
dus ik mocht gelijk de wedstrijd mee rijden. Dat wal ik graag :wink:
de wedstrijd begon slecht na een trap te hebben uitgedeeld :oops:
sorry Rob maar toch eerste geworden \:D/ bedankt Marco
martini mr-r
08/sen open
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

kijk ik heb en winnaars bike maar geen winners figuur.. zie de uitslag.. hahaha nee hoor jongens bedankt voor de gezelligheid en eerlijk een mooie rijstijl bij de afdeling spijkenisse gezien

tot snel weer allemaal .. wedstrijden in belgie volgend weekend dus tot ziens...

p.s. oude man je nieuwe bike heb je al snel onder controle :o . en ja afscheid van ons alle maatje steven was vandaag een feit.. doei doei
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

ja was wel een geinig dagje,

ik ree niet echt goed omdat mn bike nu totaal standaard is :lol:
was 1 keer gevallen fly overs :x maar :x ja heb wel die euro 8) :D

maarja nu maar eens weer eens andere koppeling enz :lol:
was gezelig dagje en paulo kijk maar uit straks zit er een knie in je nek he nadieh :lol: :lol:

en wacht maar buiten paulo :lol: :twisted:

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

en wie komt er dinsdag ?:D

en peter ging er ook hard af zeg !!!!!!! is naar het zieken huis gebracht!!,,
was buiten bewust zijn Beterschap peter !!!

edit: 2 post achter elkaar niet slim :lol:

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Na weken niet meer gereden te hebben gingen we vandaag (en voorlopig voor het laatst) weer eens de baan op om samen met The Snake en zijn Black Beauty onze rondjes te rijden, Na een paar rondjes bleek toch de koppeling van Rob(snake) niet geheel goed te staan en er werd een Hank koppeling uit de toverdoos gehaald en die zorgde direkt voor de juiste overbrenging.
Mijn complimenten Rob, je hebt je bike al snel onder controle maar de machine helpt je waarschijnlijk ook een hoop mee :wink:

Na lekker vrij gereden te hebben en ik niet verwacht had dat het me nog goed af zou gaan ,mocht ik niet ontevreden zijn samen met Rob toch ronde tijden van 1:10 gereden. Moet ook zeggen dat mijn WRS-je gewoon puik loopt hoor.
De race van achteren gestart en na de 1e bocht kwamen de knieen van Peter en Nadieh tegen elkaar en Peter kwam in onbalans en parkeerde zijn GRC dwars voor mijn WRS en ik met volle vaart op peter in reed met gevolg dat ik met een dubbele flik flak op de baan terecht kwam en die schok voelde ze in Vledderveen nog denk ik.Maar gelukkig niets aan dehand en het asfalt vertoonde ook geen scheurtjes, met Peter ging het iets minder was wel weer wat bekomen en we konden gaan herstarten alleen zonder Peter, die moest na de race toch even naar het ziekenhuis want hij vielineens weer weg( sterkte Peter)
Herstart wederom van achteren gestart en maar na enkele rondes had ik met mijn inhaal race de 2e plek bereikt met in mijn brede nek ....jaja je raad het al MR GRC himself The snake. :shock: Hij was sneller en reed al snel op me in maar er voorbij is een ander verhaal, totdat ik 2 rondes voor tijd een foutje maakte en mijn voorwiel weg gleed, the Snake heet niet voor niets the snake en sniekte het gaatje in en samen gingen we fly over op maar Rob had de betere lijn en ik probeerde het nog wel om de onze ouwe gek te maken, want dat de zenuwen dan door dat helmpie gieren dat weet ik gewoon :wink: maar dit keer hoefde hij het maar een ronde vol te houden en reed naar zijn welverdiende 2e plek...Klasse Robbert was top vandaag zal het gaan missen :cry:

maar wie weet ......
Steven
rob polini
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door rob polini »

Ja de zondag is weer voorbij was harstikeleuk,lang geleden dat me race maat steven er was,als steven op de baan is is er altijd wel wat ,ja een verduistering zeker,maar ik moet zeggen ik had een hele kluif aan de bigmen,steven klasse hoor.
gelukkig in twee groepen gereden,ik moest de nieuwe grc nog inrijden en moet zeggen viel niet tegen na een paar problemen met de koppeling ging het toch wel goed,jammer dat johan zijn bike de geest gaf ,was wel jammer,weer een talent minder op de baan,wel een voordeel in de race dan heb je nog een kans tenminste wat kan die rijden zeg dat word wat met zijn nieuwe grc volgende keer klasse johan,maar goed toen de race eerst de jeugd altijd leuk om naar te kijken,ja toen de knallers,hahaha de eerste start lag ik vlot tweede achter paulo die kan ook rijden zeg,maar toen we de volgende ronde in wilden gaan zag ik dat de lichten op rood stonden dus race gestaakt,wat was er loos,schit peter gevallen en hard erafgegaan en ging even sliep uit ,ze hebben hem naar de eerste hulp gebracht en ik hoop dat het allemaal mee valt iniedergeval beterschap peter .

Ja en toen de tweede start nauw die was even anders paulo als eerste weg en ik zei de gek daarachter maar paulo reed tegen de zijkant aan en ik moest vol in de ankers en werd gepasseerd door vier of minibikers met daar tussen in ja u leest het goed de fatmen,schit dacht ik die moet ik voorbij dat zal niet gebeuren dat de grc het moet afleggen tegen de zwaar opgefokte blata van steven,en na een paar zware ronden kreeg ik mijn race maat in het vizier,en hij ging hard ja hard,en op een gegeven ogenblik ja ik zat achter hem,maar met al zijn ervaring bleef hij mijn voor ,ik kon prikken wat ik wou het lukte niet ,en toen jaaaaaaaaaa hahaha hij maakte een stuur fout ja steven en nu ben je van mij dacht ik en stoof hem voor bij,toen zat steven achter mij maar als ik de deur dicht houd dan hou ik hem ook dicht en de uitslag was dan ook 1 paulo klasse 2 de snake en 3 ja mijn race maat steven,zo dat was het weer tot de volgende keer mazllllllllllll.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

net gehoord dat peter niks ernstig heeft het ziekenhuis kon niks vinden !!

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

ja het was leuk tot dat ik viel
waarom weet ik niet maar maakte een !CENCUUR! en kwam hard in de banden
me knie deet erg zeer de middag gewoon gekeken maar het werd steeds erger en toen zijn we naar de dokter gegaan en het is dus zwaargekneust
en ik loop met krukke :(
word een tijdje niet rijden
ik zou ook naar stadskanaal gaan maar dat gaat ook niet door :(
nouja volgende keer beter :(
Groeten
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Vandaag was het ouderwets gezellig! De eerste heat rijden was het zwaar k.u.t. Ik kon me helemaal niet bewegen in me nieuwe pak. En ik merkte al dat me bike ongehoord trilde. Ik dacht: dat doet hij anders nooit. En op het rechte stuk ging hij ook niet echt van kiet, zoals die gewoonlijk wel wil doen. Toen ik in de pits was, zag ik schuim in me potje zitten. DAT IS NIET GOED! Dus waarschijnlijk is het me koppakking.
Het leek in poeldijk wel een zwembad :!: Iedereen zat te kwijlen naar Rob zijn bike. TSJEEE wat is die mooi hè en volgens mij ben je er al aardig aan gewend =D> Gevecht tussen rob en steven was erg leuk om te zien. Rob die gaatjes zit te zoeken, maar ze niet kan vinden omdat steven alle ruimte in beslag neemt met zijn lichaam:lol:
Ik zie jullie over 2 weken..
op mijn GRC
ooh en peter beterschap !! en ik zie nu net dat daantje ook een blessure heeft opgelopen :shock: ook jij beterschap
GRC RR
www.johanracing.webs.com
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

Dames, heren,

Was vandaag lekker druk, met veel oude bekenden.
Jammer Steven, voor het laatst ???????????????????????????

Rob, wat een onwijs mooie bike heb je gekregen van je vrouw !!! :wink:

Daan STERKTE !

Sorry dat ik snel ben vertrokken, iedereen bedankt voor de hulp vandaag ...
Peter naar de EHBO gebracht. Hij had een aardige shock.
Eerst heeft een EHBO medewerker in de auto zijn nek gecheckt. I.v.m. enkele pijnlijke plekken in zijn nek, werd Peter met een kraag en plank uit de auto "getakeld", EHBO medewerkers wilden eerst een cabrio van mijn auto maken om Peter zo horizontaal mogelijk uit de auto te krijgen. Na enige wringen en veel hulp kregen we Peter op de brancard.
Er werden röntgenfoto's gemaakt en na lang wachten en verschillende onderzoeken mochten we om 17.00 uur naar huis.
Maaaaaaaaaaar ,+ punt, Peter heeft geen ernstig letsel "alleen",de komende dagen, veel pijn en bont en blauw.

Sterkte Peter
:!:
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Jan Bootsman
forum gebruiker

Bericht door Jan Bootsman »

Het was een ZEER leuke dag voor mij want Janine ging weer
een halve seconde sneller dan afgelopen dinsdag,
dit met dank aan Nadieh die haar meegetrokken-voortgeduwd
heeft.
Peter ik las dat het gelukkig meeviel na de flikflak beterschap
namens Janine en haar ouders.
Daan (we vergeten jou natuurlijk niet) veel sterkte met je
krukken en hopelijk weer snel op de bike in poeldijk.
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Het was me wel een dagje :shock: , Overall stonden GRCs... niet normaal wat een schoonheid op de baan :lol: . Ik al die tijd lekker speciaal met mn RRtje, komt meneer Rob ook met een RR aanzetten, en mooi dat ie was! 8). (En ik jaloers zijn)

Lekker mijn rondjes kunnen rijden, echter in het tweede rondje maakte ik een schuivertje en tolde in de ronte vlak voor Daan :roll: . Wat was het probleem? Ik was zo stom om mn banden spanning niet na te hebben gekeken.. Dat opgelost en verder rijden.

Tja en toen de race... redelijke start, tot de eerste bocht, daar werd het krapjes, ik dacht dat ik een opening zag maar ik kwam tegen nadieh aan en ging zo de zijwand in en viel voorover. Ik kwam niet overeind en toen ik mn ogen open deed stonden er allemaal poppetjes om me heen die me omhoog hielpen. Toen leek alles nog te gaan, deed mn helm uit en toen begon alles, duizelig en niet echt zin meer om te staan. Ik zitten, daarna is beetje wazig.

Afgevoerd naar het ziekenhuis, waar ze de dak van Wilmas auto eraf wilden halen :shock: . Hebben ze toch maar niet gedaan, kreeg ik een nek strap en werd op de plank vast gesnoerd. Eenmaal binnen gingen ze lekker overall drukken, voelen, vragen stellen en fototjes maken.

Blijk ik nog intact te zijn en heb ik niets permanents. Alleen veel pijn voorspeld de komende dagen. Waar ze nu wel gelijk in hebben..
Bedankt voor de beterschapjes! En Wilma & DoC bedankt voor het bijstaan!! O:)

Tot de volgende keer!
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Als je daar zo staat langs de baan en je ziet die vertrouwde gezichten, dan begint het toch te kriebelen. Ook zelfs bij mij, maar wie weet haal ik mijn Blaatatje weer eens onder het stof vandan om er op te gaan rijden als ik het nog kan. Was toch al niet zo een monster maar.... Mooie Bike Rob, het is je van harte gegund. Jammer dat ik de afscheidswedstrijd van Steven heb gemist, maar wie weet had ik het anders niet droog gehouden. Binnenkort Johan op zijn nieuwe bike, en ik weet zeker dat hij na een paar rondjes als vanouds over de baan vliegt.

Op nhet moment proberen we, Camilo vooral, alleen maar buiten te rijden. Maar dat zal ook weer een keer over zijn en dan zijn we weer vaak binnen te vinden. Want het gebrul van een Pasini tussen al die 2-takts is toch een genot voor het gehoor.
Was weer ouderwets gezelli.

Gr
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

Rob en Camilo schreef:Als je daar zo staat langs de baan en je ziet die vertrouwde gezichten, dan begint het toch te kriebelen. Ook zelfs bij mij, maar wie weet haal ik mijn Blaatatje weer eens onder het stof vandan om er op te gaan rijden als ik het nog kan. Was toch al niet zo een monster maar.... Mooie Bike Rob, het is je van harte gegund. Jammer dat ik de afscheidswedstrijd van Steven heb gemist, maar wie weet had ik het anders niet droog gehouden. Binnenkort Johan op zijn nieuwe bike, en ik weet zeker dat hij na een paar rondjes als vanouds over de baan vliegt.

Op nhet moment proberen we, Camilo vooral, alleen maar buiten te rijden. Maar dat zal ook weer een keer over zijn en dan zijn we weer vaak binnen te vinden. Want het gebrul van een Pasini tussen al die 2-takts is toch een genot voor het gehoor.
Was weer ouderwets gezelli.

Gr
=D> Rob en Camilo, veel sterkte en plezier met het buitenrijden. Jullie zijn zeker welkom in de toekomst.
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Plaats reactie