Maar waar laat je je voeten
[ZB] van Eddy -nieuwe kap- pag. 5
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- thomas1991
- forum gebruiker
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
-
bjorntje_zelfbouw
prachtig zeg echt 300% beter als eerst vooral die blauwe kap echt geweldig
als ik hem nog had en ik wist dat hij zo kon worden had ik het meteen gedaan
maar echt veel plezier ermee en hoop je misschien ooit nog wel is te zien rijden....
heb je trouwens al iets aan de snelheid verandert?
hoor het wel
gr bjorn
ps: die carb.. aan de zijkant heb ik mooi gemaakt
-
Minibike_limburg
-
bjorntje_zelfbouw
dat klopt helemaal na 1 keer rijden ben je de snelheid al weer gewend maar sneller kan hij echt nog wel maar veel plezier en suc6 ermeeMinibike_limburg schreef:Bedankt allemaal voor de leuke reacties![]()
Nee Bjorn motorisch is hij nog het zelfde,
loopt wel nog goed hoormaar je raakt snel gewendt
aan de snelheid. Daarom ga ik 'm opnieuw tunen
- antonie
- forum gebruiker
- Minibike:: zelfbouw
- Contacteer:
de bike ziert er goed uit, maar mag ik een klein stukje commentaar leveren op je luchtfilter,waaromzit er die kunstofkap over je luchtfilter.
deze begrenst de doorlaat van je luchtfilter,aangezien dat de doorlaat veel kleiner is als de totaal oppervlakte van je luchtfilter.
zag trouwens in het topic dat je nog van plan was om een ander uitlaatsysteem op je bike te monteren,de proma cc is toch een van de betere presterende uitlaten onder een minibike om op een indoorbaan te rijden.
voor de rest van de bike:

deze begrenst de doorlaat van je luchtfilter,aangezien dat de doorlaat veel kleiner is als de totaal oppervlakte van je luchtfilter.
zag trouwens in het topic dat je nog van plan was om een ander uitlaatsysteem op je bike te monteren,de proma cc is toch een van de betere presterende uitlaten onder een minibike om op een indoorbaan te rijden.
voor de rest van de bike:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
-
Minibike_limburg
Die kap voor de luchtfilter was optioneel voor de pics,zit normaal eenantonie schreef:de bike ziert er goed uit, maar mag ik een klein stukje commentaar leveren op je luchtfilter,waaromzit er die kunstofkap over je luchtfilter.
voor de rest van de bike:![]()
![]()
open filter op als ik ga rijden, zo ook de zitkap