Naja dit is eigenlijk het effect wat je krijgt als je hem een paar keer goed op de grond gooit en er bovenop gaat staan stampen, dan laat vanzelf alles losba-searcher!! schreef:ik wist dat je em beu was.......maar zo erg dat je em uit elkaar sloopt??
![]()
Heb het blokje zelf nog niet uit elkaar, maar als ik dat gister zo voelde is het lagertje ook een heel eind aan vervanging toe, dus ik zie dat van de week vanzelf wel even.Raytje192 schreef:Waren de lagers van de pomp nou ook rot of is het puur het riempje wat brak en dr knel achter zat?
Denk dat ik ook even een nieuwe cilinder haal, en dan drop ik em gelijk ff bij jou
Zakdoekje nodig ?straatracertjuh schreef:als ik me bike zo zie moet ik bijna huilen jeetje man maar komt wel geoh hij word vet mooide nieuwe kappen komen als het goeh is vandaag binne dus kunne we aan de slag heb je weer wa te doen he sven
Ik hoop nog steeds dat de deurbel zo gaat, en dat er een pakket voor me bezorgd word, dan kunnen we weer aan de slag.
En alvast voor de mensen die wat denken...NEE het word GEEN Jupiler-bike whehehe