Om nou te zeggen dat de scooters van nu sneller zijn,, zou ik niet zo zeggen. Kom maar eens kijken bij die historische races
Let ook even op het geluid
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
En dat terwijl ik alleen even wou laten zien dat een brommer in elk geval de magische grens van 200 kan halenTaiChi16 schreef:reken jij je maar de pleuris want je komt met een scooter niet aan de 170![]()
kan je naar mij schreeuwen 2fast dit, vertanding dat..blabla BOEIEND
gaat em niet worden, je zou het met de allersnelste setup wel redden in zo'n windtunnel zonder enige weerstanden what so ever.
die hele discussie blijf ik grappig vinden btw![]()
hoi hoiii !
schijnbaar heb je al uitgerekend wat wel en niet kan of je praat uit persoonlijke ervaring,wat natuurlijk mogenlijk is.TaiChi16 schreef:reken jij je maar de pleuris want je komt met een scooter niet aan de 170![]()
gaat em niet worden, je zou het met de allersnelste setup wel redden in zo'n windtunnel zonder enige weerstanden what so ever.
hoi hoiii !

Ja echtantonie schreef:schijnbaar heb je al uitgerekend wat wel en niet kan of je praat uit persoonlijke ervaring,wat natuurlijk mogenlijk is.TaiChi16 schreef:reken jij je maar de pleuris want je komt met een scooter niet aan de 170![]()
hoi hoiii !![]()
![]()
.