hitman's replica
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minibike 4 live
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
hitman
- forum gebruiker
alles eerst zelf gedaan kwa montage met de gekochte stukken
maar er zat een fout in.
En die vond ik niet dan kontakt opgenomen met Aad en die heeft de grote fout gevonden.
De winkelier had de verkeerde krukas geleverd aan me het moest nl een lange slag krukas zijn.
De winkelier van de stukken heeft dan op zijn kosten de krukas besteld en opgestuurd naar Aad en na de montage van Aad hebben we deze dan verder op de testbank afgesteld.
dit is de reden dat ik kontakt met u genomen had ivm de afstelling ik kreeg deze niet goed.
En dank zij Aad is deze nu allemaal opgelost.
De gedraaide stukken zijn allemaal eigenhands maar daar kom ik nog op terug in deze topic
grtz
maar er zat een fout in.
En die vond ik niet dan kontakt opgenomen met Aad en die heeft de grote fout gevonden.
De winkelier had de verkeerde krukas geleverd aan me het moest nl een lange slag krukas zijn.
De winkelier van de stukken heeft dan op zijn kosten de krukas besteld en opgestuurd naar Aad en na de montage van Aad hebben we deze dan verder op de testbank afgesteld.
dit is de reden dat ik kontakt met u genomen had ivm de afstelling ik kreeg deze niet goed.
En dank zij Aad is deze nu allemaal opgelost.
De gedraaide stukken zijn allemaal eigenhands maar daar kom ik nog op terug in deze topic
grtz
- NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Een hele slag wat die krukas heeft, het was waarschijnlijk nodig om je hele carters uit te kotteren.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
- minibiker*15*
- forum gebruiker
- Pasini-Mike
- forum gebruiker
- Contacteer:
- thomas1991
- forum gebruiker
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Dat is vloeibare pakking die je ziet.Mike13 schreef:Waarom zit bij ieder schroefje wel wat roods?![]()
Groetjes Mike13
Zal waarschijnlijk zijn om de bouten goed vast te houden, alhoewel ik het nut er niet echt van in zie...en het ziet er niet echt netjes uit
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen