chineese bike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
mario18
chineese bike
beste minibikers.
hoe hard kan je een goedkope chineese bike laten lopen met opvoerspullen? geen cillindertuning enzo dat wil ik mischien later.
mijne loopt nu iets van 45 maar je voelt dat die dan inhoud, je voelt hem terug vallen en dan pakt die weer op en dan valt die weer iets terug, is dit iets van een begrenzer? hoe kan ik dit probleem oplossen?
alvast bedankt voor jullie antwoord
mvg mario
hoe hard kan je een goedkope chineese bike laten lopen met opvoerspullen? geen cillindertuning enzo dat wil ik mischien later.
mijne loopt nu iets van 45 maar je voelt dat die dan inhoud, je voelt hem terug vallen en dan pakt die weer op en dan valt die weer iets terug, is dit iets van een begrenzer? hoe kan ik dit probleem oplossen?
alvast bedankt voor jullie antwoord
mvg mario
-
KR
koop gewoon een big bore kitje! 29.95 bij de *geen sponsor*.nl zag ik net!!! weekaanbieding ofzo!
Zorg dan wel dat je het ook binnen afzienbare tijd krijgt van hem.
Dan heb je gelijk wat meer vermogen. en een technigas uitlaatje helpt ook bij de 47/49cc.
Op het forum heb je zo'n uitlaatje wel voor 40a50 euro.
Groet
Zorg dan wel dat je het ook binnen afzienbare tijd krijgt van hem.
Dan heb je gelijk wat meer vermogen. en een technigas uitlaatje helpt ook bij de 47/49cc.
Op het forum heb je zo'n uitlaatje wel voor 40a50 euro.
Groet
-
JackyX
Re: chineese bike
Nee een begrenser zou een beetje dom zijn op minibike is ie tog al niet op de weg magmario18 schreef:
is dit iets van een begrenzer? hoe kan ik dit probleem oplossen?
-
mario18
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
70 kmph haald hij nooit van je leven tenzij je er het 3 keer de prijs van je minibike verminigvuldigd bij legt we spreken hier om meschien 6 a 7 kilomterer per uur harder kijk de technigas uitlaat helpt wel veel maar 70 haalt hij niet.
doe er ook een grotere carburateur op want dan trekt hij ook iets sneller en is de top ook hoger en de standard carburateur die er nu op zit zijn flut die lekken alleen maar.
als ik jouw was zou ik met deze zow even doorrijden en niks veranderen behalve een 14mm carburateur of iets van die prijs spaar en w8t een paar maandjes en koop dan een b1 succes verder dit waren alleen tips niet negatief bedoeld ofzo
doe er ook een grotere carburateur op want dan trekt hij ook iets sneller en is de top ook hoger en de standard carburateur die er nu op zit zijn flut die lekken alleen maar.
als ik jouw was zou ik met deze zow even doorrijden en niks veranderen behalve een 14mm carburateur of iets van die prijs spaar en w8t een paar maandjes en koop dan een b1 succes verder dit waren alleen tips niet negatief bedoeld ofzo
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
-
JackyX
zo ongeveer wel ja. De caburateur vervangen is ook heel handig. kijk maar eens op minibike shop. Daar heb je een 14mm + filter voor 30 euro.mario18 schreef:oke alvast bedankt jongens..
en als je zown cillinder + uitlaat + rocketkey + goede bougie eropzet
wat zal dan ongeveer de snelheid zijn ??
kan zown minibike de 70 halen ?
zoja wat moe je er allemaal aan veranderen?
Je kunt ook een nieuw membraan opzetten. Kun je krijgen voor 9 euro van NRGizer: www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=200099#200099
Veel plezier ermee
-
chrisje
-
Timmie
Ja of hij bedreigt je via PBchrisje schreef:hem kan je gelijk richting parnasia sturen en als je dan zegt dat het niet waar is dan zeggen ze ook noch dt ze er met de auto naast hebben gereden of met de scooter weetje die sukkeltjes...
en als je vraagt om te komen rijden dan hebben ze ALTIJD smoesjes ..
-
KR