[1e Minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
JackyX
1e Minibike
Heey allemaal. Ik heb nog niet zo veel verstand van minibikes maar toch wil ik proberen om mijn standaard 49cctje op te tunen. Ik heb momenteel al een carbon membraan van NRG erin zitten. Ik heb ook de uitlaat eraf gehaalt en de motor van binnen eens helemaal bekeken. Ik ga ook een Techigas gp1 kopen. (Ik weet t, het klinkt allemaal niet zo proffesioneel maar dat komt nog wel) Hier een foto van de huidige staat.
[
[- jeffrey-mijnheer
- forum gebruiker
-
JackyX
- coen
- forum gebruiker
- Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc - Locatie: tilburg
leuke bike om mee te beginnen. als je 12mm cabr heb kan je hem het best vervangen voor een 14mm cabr. omdat 12mm nog redelijk wat probleem geeft een 14mm kost ong. 30 euro op het het internet minbikeshop bijv. voor de rest kan missh ander pijp en volle krukas ofzo maar als je er maar lekker op kan rijden en de plezier aan hebt dat het belangrijkste
veel plezier ermee
veel plezier ermee
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
-
JackyX
Dat was ik ook van plan. Een bigbore kit, carburateur kit dellorto imi 14mm + filter, een extra licht race vliegwiel en een Technigas gp1 uitlaat.coen schreef:leuke bike om mee te beginnen. als je 12mm cabr heb kan je hem het best vervangen voor een 14mm cabr. omdat 12mm nog redelijk wat probleem geeft een 14mm kost ong. 30 euro op het het internet minbikeshop bijv. voor de rest kan missh ander pijp en volle krukas ofzo maar als je er maar lekker op kan rijden en de plezier aan hebt dat het belangrijkste
veel plezier ermee
-
TOEZMAN
-
JackyX
-
Jens
Ik zoek :
*Een groene frame met witte vlammen.
*Groene handvatjes met eventueel vlammen!
Kan jij mij er soms aanraken?
Stuur me mail : Jens.Dot@hotmail.com
___Dank by voorbaat.
*Een groene frame met witte vlammen.
*Groene handvatjes met eventueel vlammen!
Kan jij mij er soms aanraken?
Stuur me mail : Jens.Dot@hotmail.com
___Dank by voorbaat.