gr.wesley
Collin's Blata B1 "replica" ZIE PAGINA 19
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Wij gaan morgen hier in Goes kijken of we een gaatje kunnen vinden tussen de karters.wes_blata schreef:maar sven waneer gaat collin een keertje rijden wil hem wel eens zien ga ik ook wel rijden denk ik maar wel leuk bedacht zijn alleen niet mijn kleuren die ik had gekozen ik had zwart wit gekozen maar dat is mij keus![]()
gr.wesley
Dus dan gaat hij rijden
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- straatracertjuh
- forum gebruiker
- straatracertjuh
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Die mensen daar hebben als primaire broodwinning..mensen die komen karten....niet minibiken....het heet ook niet voor niks een kartbaan.
Vooral die mensen die dat runnen in de Zeelandhallen zijn er maar een kleine periode, en die willen zoveel mogelijk verdienen dmv karts te laten rijden....ze zitten echt niet te wachten op een stel minibikers die eventjes komen rijden ....
maar snap wel je punt collin, maar houd er wel een beetje respect aan dat hun ook hun centen willen verdienen ipv van minibikes over hun baan gaan vliegen zonder materiaal van de persoon die de kartbaan runt.
Vooral die mensen die dat runnen in de Zeelandhallen zijn er maar een kleine periode, en die willen zoveel mogelijk verdienen dmv karts te laten rijden....ze zitten echt niet te wachten op een stel minibikers die eventjes komen rijden ....
maar snap wel je punt collin, maar houd er wel een beetje respect aan dat hun ook hun centen willen verdienen ipv van minibikes over hun baan gaan vliegen zonder materiaal van de persoon die de kartbaan runt.
- straatracertjuh
- forum gebruiker
ja ik snap et ook wel maar je begrijpt tog wa ik bedoel gewoon een rondje vliegeba-searcher!! schreef:Die mensen daar hebben als primaire broodwinning..mensen die komen karten....niet minibiken....het heet ook niet voor niks een kartbaan.
en als da nie kan is wel jmmr
CSR minibike racing team!!!
-
MuK
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Hij snapt namelijk geen ene **** van het uploaden en plaatsen van foto's e.d. dus vandaar hahahaminibike-schut schreef:Gaaf geworden
Waarom maak je broerjte geen nieuw topic dan?
Gr remon
Maare ja de kleuren van Duitsland...dat is serieus het laatste wat me zou zijn opgevallen
Helaas waren er al wel een paar van die import belgen die er gelijk de belgische vlag in zagen
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- straatracertjuh
- forum gebruiker
volgens mij weet ik wel over wie je et hebSubito schreef:Hij snapt namelijk geen ene **** van het uploaden en plaatsen van foto's e.d. dus vandaar hahahaminibike-schut schreef:Gaaf geworden
Waarom maak je broerjte geen nieuw topic dan?
Gr remon![]()
Maare ja de kleuren van Duitsland...dat is serieus het laatste wat me zou zijn opgevallen![]()
Helaas waren er al wel een paar van die import belgen die er gelijk de belgische vlag in zagen
neej mar da was nie met opzetik heb da rode met tape gedaan omdar ik het mooi vind en nie van wege die duitsers of die belgen
ik ben er erg blij mee en dan is et goeh denk ik ik vin die soort van lampen wel vet in de kuip moet aleen nog gaas 8ter
CSR minibike racing team!!!
- straatracertjuh
- forum gebruiker
- straatracertjuh
- forum gebruiker