Leuke foto's! En blij dat we nu eidelijk ook iemand hebben die foto's maakt en ze op 't forum zet.. Poeldijk enzo hebben iedere week foto's mar van Roosendaal zie ik ze niet zo vaak..
Ik moet ook maar eens een 6-tands aan gaan schaffen en dan een keer naar Roosendaal.
Alleen eerst moet ik eens een manier verzinnen dat de moer van me koppeling op de krukas VAST blijft zitten
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Subito schreef:Ik moet ook maar eens een 6-tands aan gaan schaffen en dan een keer naar Roosendaal.
Alleen eerst moet ik eens een manier verzinnen dat de moer van me koppeling op de krukas VAST blijft zitten
miss heeeeel dom antwoord, maar al aan een zelfborgende gedacht ?
Ben bang dat het te warm word en dan het rubber in de moer te warm word en smelt.
En je moet ook de juiste draad kunnen vinden, want het draad op een krukas is fijner dan een gewone moer
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Subito schreef:Ben bang dat het te warm word en dan het rubber in de moer te warm word en smelt.
En je moet ook de juiste draad kunnen vinden, want het draad op een krukas is fijner dan een gewone moer
Ff bij van de peijl langs hebben ze dat gewoon en dan met klein drupje loctite vast zetten?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Subito schreef:Ben bang dat het te warm word en dan het rubber in de moer te warm word en smelt.
okidoki zo had ik het nog niet bekeken
(best dom ben er net mee bezig en het viel me niet eens op)