Maare begin jij nou ook al??
Damn er moet nog zeker 10kg af in 3 dagen tijd bij mij(ba eet ff voor de eerst komende 3 dagen niet meer!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Rob zoals ik al zei, het blijft een model van GRC...dus loop nou niet te zeiken of ze het wel of niet standaard hebben, het is gewoon GRC.ba-searcher!! schreef:tis geen ori GRC meuk ey, t heeft alleen het model van een GRC, dit heeft GRC niet standaard in zijn pakket zitten volgens mij.
Damn er moet nog zeker 10kg af in 3 dagen tijd bij mij(ba eet ff voor de eerst komende 3 dagen niet meer!!![]()
)
Kijk met wes kan ik pratenwes_blata schreef:ik zou er ook een grc kap opzetten het lijkt mij er namelijk wel vet uitzien maar je moet het zelf weten
gr.wesley
bla die blaSubito schreef: Rob zoals ik al zei, het blijft een model van GRC...dus loop nou niet te zeiken of ze het wel of niet standaard hebben, het is gewoon GRC.
Die Carbon blata kappen van de Elite 14 zijn er ook niet zomaar standaard, en dat is ook gewoon Blata...hoppakee.
Ach wat jij wil, maar ik sleutel niet meer aan dat ding als er iets van grc op zitba-searcher!! schreef:Kijk met wes kan ik pratenwes_blata schreef:ik zou er ook een grc kap opzetten het lijkt mij er namelijk wel vet uitzien maar je moet het zelf weten
gr.wesley![]()
bla die blaSubito schreef: Rob zoals ik al zei, het blijft een model van GRC...dus loop nou niet te zeiken of ze het wel of niet standaard hebben, het is gewoon GRC.
Die Carbon blata kappen van de Elite 14 zijn er ook niet zomaar standaard, en dat is ook gewoon Blata...hoppakee.
john14-12 schreef:mooi he je blijft ermee bezig, kost een hoop geld maar het blijft een supermooie hobby!
die van mij is ook meer voor de snelheid gemaakt, want ik kan toch niet echt plat door de bocht.
jammer dat er weinig meetings zijn anders was ik allang een keer gegaan.
veel succes nog met je minibike en hoop hem een keer in het echt te zien. gr
Damn ik kan niet wachten tot ik weer is een keertje mag spelen op dat ding......zo verslavend is dat..je raakt er wel moe van op den duur, maar toch wil je door, die adrenaline blijft maar pompen en blijf ook gewoon wakker en op conditie.....maar dan kom ik thuis na een avondje spelen......dan ben ik helemaal af ...dan is het gedaan met BAjohn14-12 schreef:daarom ga ik binnenkort beginnen aan een echt racertje met een puch blok eronder, waarmee je echt plat kunt, blijft verslavend he!