BA Searchers BLATA B1 KIT Modified, Update P18 Pak en Tuning
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Die banden slijtage heb ik tot nu toe alleen op een bochtig circuit(binnen) mee gemaakt, dus veel krappe 180 graden knikken waar bij steeds flink geremd moet worden, en weer het gas tot de stuit open gaat dus veel pk's op het achterwieltje vrij komen.stafke007 schreef:Prachtige bike
Maar als je elke keer als je goed doorrijd op die baan een halve pmt 41 gaan verliezen is dit wel een dure rit
mss volgende keer sava , iets minder van kwaliteit maar in prijs een hoop verschil
Greetzzz Steven
Wat ie doet op meer snellere banen zoals roosendaal weet ik ik niet, maar ik denk dat daar de slijtage minder hoog zal liggen van mijn PMT T41 achter.(minder bochtig circuit en ook binnen)
Wat betreft die sava's.....er komt geen sava onder mijn bike, ik hou het wel op PMT, kan er desnoods een T40 op steken als het echt te hard gaat
-
kleine_duivel
- spammer
nieuw type pmt 40 voorband aan de acherkant monteren kan ook..stafke007 schreef:Prachtige bike
Maar als je elke keer als je goed doorrijd op die baan een halve pmt 41 gaan verliezen is dit wel een dure rit
mss volgende keer sava , iets minder van kwaliteit maar in prijs een hoop verschil
Greetzzz Steven
weeg zelf 60 kg en met die band gaat het zelfs beter dan met een normale.
en buiten dat is de slijtage niet zo erg.
ik heb het topic niet helemaal gevolgd maar..heb je nu alleen een blata cilinder erop gezet?
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Jah klopt idd er staat en blata cilinder op nu, met blata binnen en buitenkop, blata zuigertje(platte kop, cilinderkopje is ook plat) en nog een paar BZM gizmo'skleine_duivel schreef:nieuw type pmt 40 voorband aan de acherkant monteren kan ook..stafke007 schreef:Prachtige bike
Greetzzz Steven
weeg zelf 60 kg en met die band gaat het zelfs beter dan met een normale.
en buiten dat is de slijtage niet zo erg.
ik heb het topic niet helemaal gevolgd maar..heb je nu alleen een blata cilinder erop gezet?
Maar wat ik niet helemaal snap is om een PMT T40 voorband te monteren op me achter velg
-
kleine_duivel
- spammer
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Okee..er is weer een update bij gekomen aan mijn blata half fabrieks bike....
Ik heb er nu een Stage6 Temp meter op gemonteerd, deze komt van Francochili vandaan, maatje van me kwam er te laat achter dat het alleen een temp meter was ipv temp en toerental wat ie liever wilde hebben.
Heb ik dat metertje maar gelijk van em overgenomen
Metertje ziet er netjes uit en alles zat er bij zelfs een batterij zodat het hele zooitje werkt.
Ben er best blij mee, ik kan nu me bike in de gaten houden op zijn temperatuur, zeker met deze warme dagen en dan met het indoor gebruik.
Nog een vraagje aan Francochili, mocht je dit lezen......die batterij die daar in zit in dat kastje.....is dat een oplaadbare?! ..zit die batterij er al lang in en hoe lang doe je met 1 batterij/lading??
Genoeg geluld...foto's

Zoals je zien, heb ik de temp sensor in de bovenste slang gemonteerd ,omdat hier het warmste water komt dus ook de hoogste waarde word aan gegeven.
Nu moet er alleen nog mee gereden worden om te kijke hoe warm die word tijdens gebruik...zal wel ergens rond de 70 graden zijn denk ik.
Heb em vanmiddag gelijk gemonteerd, en daar na laten proef draaien stationair, toen is ie op 50 graden gekomen wat op zich aardig netjes is.
Tot zover weer deze update..op naar de volgende
Ik heb er nu een Stage6 Temp meter op gemonteerd, deze komt van Francochili vandaan, maatje van me kwam er te laat achter dat het alleen een temp meter was ipv temp en toerental wat ie liever wilde hebben.
Heb ik dat metertje maar gelijk van em overgenomen
Metertje ziet er netjes uit en alles zat er bij zelfs een batterij zodat het hele zooitje werkt.
Ben er best blij mee, ik kan nu me bike in de gaten houden op zijn temperatuur, zeker met deze warme dagen en dan met het indoor gebruik.
Nog een vraagje aan Francochili, mocht je dit lezen......die batterij die daar in zit in dat kastje.....is dat een oplaadbare?! ..zit die batterij er al lang in en hoe lang doe je met 1 batterij/lading??
Genoeg geluld...foto's

Zoals je zien, heb ik de temp sensor in de bovenste slang gemonteerd ,omdat hier het warmste water komt dus ook de hoogste waarde word aan gegeven.
Nu moet er alleen nog mee gereden worden om te kijke hoe warm die word tijdens gebruik...zal wel ergens rond de 70 graden zijn denk ik.
Heb em vanmiddag gelijk gemonteerd, en daar na laten proef draaien stationair, toen is ie op 50 graden gekomen wat op zich aardig netjes is.
Tot zover weer deze update..op naar de volgende
- Pasini-Mike
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
GM-Phantom
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
-
Graafsche RaceR
mooi echt mooi
!CENCUUR! tieten hee da ding is echt super mooi succes ermee jij zal wel tijden gaan zetten
mvg;)
mvg;)
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: mooi echt mooi
Ja ba en ik zetten wel mooie tijden neer op de kartbanen nouGraafsche RaceR schreef:!CENCUUR! tieten hee da ding is echt super mooi succes ermee jij zal wel tijden gaan zetten
mvg;)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Re: mooi echt mooi
De bike zal wel tijden zetten jah.....nu de coureur nogGraafsche RaceR schreef:!CENCUUR! tieten hee da ding is echt super mooi succes ermee jij zal wel tijden gaan zetten
mvg;)
Maare thnx voor het compliment