Kwou alleen niet een gewoon ding, dus maar iets aparts, dus alles maar in een minibike: Mono arm, achtervering, uitlaat onderlangs(bij een puchblokkie), de wielbasis is overigens maar 68 cm!!
Het blok word membraan at carter, met een 39cc lc membraan houder.
Er komt een 16mm Mikuni op.
de krukas is top racing.
de cilinder weet ik nog niet, kheb nog een oud 70gje liggen die komt er eerst even op.
---------------------------------------------------------------------------------
12-9
hier even een foto hoe die er nu bij staat. kben nog met het blok bezig( membraan @ carter)

tevens een hpi 2006 gekocht, kheb em er al op gehad, super gasreactie.

en ook nog dm velgjes gekocht, maar moet nog een voor naaf bij, of dat ik die zelf maak.

---------------------------------------------------------------------------------
up 14-8
de achterbrug, dit is de nieuwe.

nog een paar fotootjes:

hier een paar foto's:

Shot with Canon PowerShot A510 at 2007-07-09
De achterbrug is zeer slordig gelast, maar als alles goed werkt maak ik een nettere.

fotootje van het achternaafje, kheb de remmen achter er nog niet op, dit is ook nog niet klaar.(kmoet nog even een remschijfje maken), de tandwieladaptor zit met een spie op de achternaaf. De lagers zijn van dezelfde grootte als de kruk lagers van Puch.

Met het stuur recht zit de voorvork poot een cm van de cilinderkop af, daarom moeten er nog een paar koelribben aan geloven.
dit blok is alleen om alles pas te maken.

Nog een fotootje van de andere kant, er zit nu nog een chinees velgje in maar daar moet nog een andere in.

Donderdagavond wil ik voor de eerste keer met deze bike trainen, als het niet lukt dan zeker volgende week, maar kmoet eerst nog even kijken hoe dat met die achterbrug gaat.
groeten johan