Keuze Minibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
malossievolution
Keuze Minibike
Eey, ik zoek een fabrieksbike, maar weet niet precies ik moet nemen, ik zat te denken aan een Stamas Sr.... wat vinden jullie daarvan? Hebben jullie betere ideeen?
Malossievolution
Malossievolution
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Keuze Minibike
ik heb wel beter iedeen,,malossievolution schreef:Eey, ik zoek een fabrieksbike, maar weet niet precies ik moet nemen, ik zat te denken aan een Stamas Sr.... wat vinden jullie daarvan? Hebben jullie betere ideeen?
Malossievolution
ZOEKFUNCTIE!! ZIJN MEERDERE TOPIC"S HIER OVER!!!
MVG Jordy
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
-
MuK
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Re: Keuze Minibike
Stamas is op zich gewoon een goeie bike.malossievolution schreef:Eey, ik zoek een fabrieksbike, maar weet niet precies ik moet nemen, ik zat te denken aan een Stamas Sr.... wat vinden jullie daarvan? Hebben jullie betere ideeen?
Malossievolution
Zitten dacht ik zowel Polini als BiZeta blokken onder, die overigens beide gewoon goed zijn ( BiZeta iets beter dan Polini maar ach ).
En tsja, de rest hangt gewoon af van smaak.
De een vind de SR lelijk, en dan ander droomt er iedere nacht van.
En het hangt natuurlijk ook van je budget af
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
-
malossievolution
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Nee in princiepe niet.malossievolution schreef:Bedankt allemaal alvast... maar ik wil er geen wedstrijden mee rijden, want niet veel tijd, dus alleen soms op kartbanen, is daar een fabrieksbike niet te duur voor??
Je kan het ook zo zien,
je koopt een chinees ( B1 replica o.i.d.) voor laten we zeggen 200 euro.
Wil je hiermee een beetje lekker snel je rondes kunnen rijden, dan moet je er behoorlijk wat geld in steken. En tel je dan op den duur alles bij elkaar op, dan kom je ongeveer ook op de prijs van een fabrieks, maar blijft met het probleem zitten dat het grootste deel van de bike nog steeds chinees is.
Maar ff vraagje aan jou: aan wat voor blokje zat je te denken dan ?
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
-
malossievolution
Subito schreef:Nee in princiepe niet.malossievolution schreef:Bedankt allemaal alvast... maar ik wil er geen wedstrijden mee rijden, want niet veel tijd, dus alleen soms op kartbanen, is daar een fabrieksbike niet te duur voor??
Je kan het ook zo zien,
je koopt een chinees ( B1 replica o.i.d.) voor laten we zeggen 200 euro.
Wil je hiermee een beetje lekker snel je rondes kunnen rijden, dan moet je er behoorlijk wat geld in steken. En tel je dan op den duur alles bij elkaar op, dan kom je ongeveer ook op de prijs van een fabrieks, maar blijft met het probleem zitten dat het grootste deel van de bike nog steeds chinees is.
Maar ff vraagje aan jou: aan wat voor blokje zat je te denken dan ?
Aan Polini blokje, het liefste gewoon een stamas, die van Paulo misschien, want ik zie verder niet echt veel fabrieksbikes staan( op marktplaats), en hij moet wel een beetje snel zijn
-
malossievolution
-
kleine_duivel
- spammer
www.derouerace.nl , even bellen of ze nog een leuke aanbieding voor je hebben.malossievolution schreef:ZPF heb ik nog geen tweedehandse gezien.. en wil er niet al te veel geld in besteden( hetliefste maximaal rond de 1200 euro).