voor een een beetje goede ta chi met koppeling zou ik rond de 220 euro betalen. Om indoro te mogen rijden heb je ook bescherming nodig een helm (rond de 50 tot 100 euro) en een pak (200 euro) fo alleen maar wat knie beschermers enzo. met een tankje benzine kan je best lang rijden maar dit moet je dna nog wel mengen met tweetakt olie!!
dus bij elkaar kan het oplopen tot rond de 350 euro tot 450 voordat je kan gaan rijden echt goed!!
ik denk dati k er 200 op bied en het dan tussn de 200-250 gaat worden;)
en ik moet ervoor zorgen dat ik over ga ! en dat me ouders me er wel heen willen rijden om de mini bike op te halen
de prijzen op de sendai site vind ik een beetje onzin. Een tai chi kan je voor veel minder kopen kijk maar eens op google en je vind genoeg sites die ze aanbieden voor veel lagere prijzen dan sendai opgeeft. En ik heb zelf meegemaakt dat je dan mensen hebt die zullen zeggen die zijn nep of nagemaakt. Dit is onzin want ze zijn al nagemaakt en welke lompe chinees gaat nu werk van een andere chinees namaken.
Gaan voorde tai chi zou ik zeggen dan heb je teminste gene gezeur met je koeling!
waterkoelertje schreef:de prijzen op de sendai site vind ik een beetje onzin. Een tai chi kan je voor veel minder kopen kijk maar eens op google en je vind genoeg sites die ze aanbieden voor veel lagere prijzen dan sendai opgeeft. En ik heb zelf meegemaakt dat je dan mensen hebt die zullen zeggen die zijn nep of nagemaakt. Dit is onzin want ze zijn al nagemaakt en welke lompe chinees gaat nu werk van een andere chinees namaken.
Gaan voorde tai chi zou ik zeggen dan heb je teminste gene gezeur met je koeling!
de lompe chinees die er geld mee kan verdienen omdat de lompe nederlanders niet in imitatiechinees geloven?
Italbike pro 996 2006
Bigbore Kit met Boosterpoort MVH Tuned
15 mm Bing Carburateur
Powerfilter
Yasuni Demper
waterkoelertje schreef:of een boete van 500 euro en mini weg
mini krijg je later terug als je hem ophaalt, en boete kan ook veel minder zijn
nichtje was met d'r 80cc 4takt quad gepakt op de weg. geen helm, niet verzekerd, 12 jaar (ofzo) en kreeg ook niet zo'n dure boeten en kreeg de quad een paar dagen later weer trg:D
maar tog rij maar niet op de weg!:P vinden wij hier nie zo leuk xD
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]