Ik moet zeggen dat het in mburg voor mijn doen een heel stuk harder ging als anders, en dat was te merken ook.
Ik reed veel mensen sneller zoek dan anders....maar ik moet zien hoe de grip in rdaal is zondag, want toen in mburg de laaste keer was de grip over het algemeen goed tot zeer goed te doen.
Als het in Rdaal goed te doen is...zal je moeite hebben denk ik om een beetje bij te kunnen benen, zeker als je nog aan je stamas moet gaan wennen.
als de Stamas auberhaupt zal rijden ( denk het niet lol ).
Maar dan ga ik me uiterste best doen met de B1
We gaan gewoon plezier hebben maar dat is bij ons nooit geen probleem he !!!
Btw Ray, neem dan wel een paar extra pakkingen mee als je met de zelfbouw gaat, voor het geval dat...
Anders ben je misschien weer snel uitgepist, en dat zou zonde zijn
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
We gaan zeker lol hebben met zijn allen!!....ray @ store voor zijn puch: Ik zie dat u pakkingen verkoopt voor een 70cc cilinder van puch, ik zoek pakkingen.
Alstublieft meneer, hier heeft u een koppakking.
Uhh ik bedoel uw hele voorraad meneer, niet 1
Maar sven, zondag zal je het verschil wel zien tussen een standaard B1 replica en een blata powered B1....zal je zien hoeveel ie sneller is.
ba-searcher!! schreef:
Maar sven, zondag zal je het verschil wel zien tussen een standaard B1 replica en een blata powered B1....zal je zien hoeveel ie sneller is.
Ik twijfel ook zeker niet aan het verschil Rob
En weet ook wel dat als het er echt op aan komt je ver voor me zal rijden.
Maar ik ga gewoon me best doen en leuke rondes rijden, hopelijk zonder op me bek te gaan
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
ba-searcher!! schreef:
Maar ik ga gewoon me best doen en leuke rondes rijden, hopelijk zonder op me bek te gaan
nee je gaat 'm gewoon inhalen
miss is dat betere motifatie
ba-searcher!! schreef:
nee je gaat 'm gewoon inhalen
miss is dat betere motifatie
@Kleine D.....bedoel je dat subito mij moet gaan inhalen?!....mag ie proberen hoor
Maare..zondag lekker vonken trekken met de knieen!!