polini 911 replica van -js racing zeeland-
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
JS racing zeeland
-
JS racing zeeland
-
JS racing zeeland
tis al een tijd gelede van de laaste update dus hier ene update:
nou nou kheb een polini blok op de kop getikt met ee 50 cc 5 poorts cilinder en heb nu ook nog een abt pijp lige dusja het is geen gewoone chinees meer
ma goed kzal binne kort ff foto schieten hoe het er bij staat en dan kunne we egt gaan vliege:D
grt jere
nou nou kheb een polini blok op de kop getikt met ee 50 cc 5 poorts cilinder en heb nu ook nog een abt pijp lige dusja het is geen gewoone chinees meer
grt jere
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
ZozoJS racing zeeland schreef:tis al een tijd gelede van de laaste update dus hier ene update:
nou nou kheb een polini blok op de kop getikt met ee 50 cc 5 poorts cilinder en heb nu ook nog een abt pijp lige dusja het is geen gewoone chinees meerma goed kzal binne kort ff foto schieten hoe het er bij staat en dan kunne we egt gaan vliege:D
grt jere
Hoeveel pk's
-
JS racing zeeland
khoorde van de vorige eigenaar als ik dr een 19 mm carb op zet met een gewoone polini pijp zoutie op zo`n 13 pk uit komede winter schreef:ZozoJS racing zeeland schreef:tis al een tijd gelede van de laaste update dus hier ene update:
nou nou kheb een polini blok op de kop getikt met ee 50 cc 5 poorts cilinder en heb nu ook nog een abt pijp lige dusja het is geen gewoone chinees meerma goed kzal binne kort ff foto schieten hoe het er bij staat en dan kunne we egt gaan vliege:D
grt jere![]()
Hoeveel pk's
agja zien we dan wel of het voor wiel nog aan de grond tehoude is
-
JS racing zeeland
klopt kheb ook maar 1 keer op de kartbaan gerede ma zat al een tijdje op het forum maar ben ook lang afwezig geweest hier op het forum omdat ik het btje tedruk heb met me scooter dusja , maar binnekort me bike weer es late rijde en dit keer goed want laaste keer op de kartbaan ging het jammer genoeg erg foutSubito schreef:Hey Sjaak, ff je topic weer omhoog krikken.
Ik zie dat je in Middelburg woont.
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik je daar nog nooit heb zien rijden![]()
Gr. Sven
grt jere
-
JS racing zeeland
mwa mini deed het eerst goed en na wat rook begon hij het steeds slechter tedoen ( wat bleek me zochi koppeling naar de klotte gedraaid tezijn dusja) en daarna begon me mini te diesele ( dat houd in dat hij bleef draaie toen me bougi dop dr af was
) dusja was wel ff schrikke maar voor de rest weinig schade allen me koppeling en huis ware btje naar de klotte was toch maar 1 van de 3 replica komme maar die koppeling vond ik jammer genoeg het ergste maja.
binnekort komt er weer een boeiende update hoop ik
grtz jere
binnekort komt er weer een boeiende update hoop ik
grtz jere
-
JS racing zeeland
ik weet zelf ook nog niet precies waar ik allemaal ga rijde want heb ook voor een beroep gekoze om niet vaak thuis tezijn wan ben nu chauffeur in opleiding dusja word strax over eenhalfjaartje flink op de baan scheure maja zien we dan wel weer hopelijk ben ik gwn in het wiekend thuis , maja zal sowiso weer eens op de kartbaan verschijne .
agja
grt jere
agja
grt jere