loop iemand niet op zijn paddock af te kraken leuke reacties is beter
ik kraak jou togh ok niet af minibike heerhugowaard je kunt ook gewoon
zeggen oow leuk ding nee alleen maar afkraken is dom
wil geen ruzie zoeken maar is niet leuk van zulke reacties;)
minibikerheerhugowaard schreef:ja natuurlijk maar niet een kant en klare uitlaat. Ik bedoel een uitlaat die speciaal voor je bike wordt gemaakt. Zoiets is er al voor de taichi nl de hank abt pijp.
is zocchi uitlaat even goed als abt ?
maar waarom zou je bij chineze bikes meer slechte reacties krijgen
njaa.. boeiend.. is voor de lol hij loopt er niet minder op van andere reacties dus
Ben het met Heerhugowaard eens.
Als je alleen maar positieve reacties wil moet je dat ff duidelijk bij vermelden.
Maar als je zegt "reacties welkom"...tsja dan kan je van alles verwachten.
En ook daar moet je tegen kunnen, want het is niet zo dat wanneer jij ff een paddock opend, dat iedereen gelijk zit van "ooooh" en "aaaaah " en "woooow" over je bike. Er zullen er ook zat zijn die het ergens niet mee eens zijn of die hem gewoon niet mooi vinden.
Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Subito schreef:Ben het met Heerhugowaard eens.
Als je alleen maar positieve reacties wil moet je dat ff duidelijk bij vermelden.
Maar als je zegt "reacties welkom"...tsja dan kan je van alles verwachten.
En ook daar moet je tegen kunnen, want het is niet zo dat wanneer jij ff een paddock opend, dat iedereen gelijk zit van "ooooh" en "aaaaah " en "woooow" over je bike. Er zullen er ook zat zijn die het ergens niet mee eens zijn of die hem gewoon niet mooi vinden.
Gr. Sven
Daar geef ik je gelijk in
Me bike ;; http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24776
[img]http://img143.imageshack.us/img143/687/patrickb1reponderschrifmq6.jpg[/img]
voeg me toe op msn ;$$
minibikerheerhugowaard schreef:ja natuurlijk maar niet een kant en klare uitlaat. Ik bedoel een uitlaat die speciaal voor je bike wordt gemaakt. Zoiets is er al voor de taichi nl de hank abt pijp.
Je kan uitlaten laten berekenen bij abt, maar die uitlaten voor zoon tai chi wordt 1 keer aan gerekend, en daarna zijn ze allemaal het zelfde
Je kan uitlaten laten berekenen bij abt, maar die uitlaten voor zoon tai chi wordt 1 keer aan gerekend, en daarna zijn ze allemaal het zelfde
En als je dan bijvoorbeeld, een andere carburateur (groter) monteert, of een andere cilinder, of je timingen verandert... kan de "berekende"uitlaat wel veel minder uitpakken dan verwacht.
Voor de rest leuk ding ! Er is veel te doen aan zulke blokjes om er een mooi vermogen uit te halen en probleem loos te rijden
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !