niks tegen schoenen van (onder) de 20 euro he...
Mijn schoenen kostte 12,50 enne ze doen het nog altijd prima ( zitten al wel gaten in, maar dat boeid niet )
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
niks tegen schoenen van (onder) de 20 euro he...
Mijn schoenen kostte 12,50 enne ze doen het nog altijd prima ( zitten al wel gaten in, maar dat boeid niet )
mijne 8.50 gwn rode welk merk kzal niet weten tenminste niet bekent en moet zeggen dat ze wel soepel zijn maar te! ik krijg van die bulten op de zijkant van me voeten van het stepje
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
taichi_aka_yamashi schreef:mijne 8.50 gwn rode welk merk kzal niet weten tenminste niet bekent en moet zeggen dat ze wel soepel zijn maar te! ik krijg van die bulten op de zijkant van me voeten van het stepje
Let eens op de datum
haha
Gisteren naar Wilrijk geweest, leuk baantje en lekker gereden. Waren veel echt snelle jongens.
Bike vandaag uit elkaar gehaald, wil iig het frame een andere kleur geven. Word denk wel gewoon zwart of hebben er mensen andere ideeen?
Als het zover is laat ik het weten
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
eaj thomas mooie bike man maar kun je misschien effe duidelijke fotos maken van je radiateur dan kan ik effe kijken hoe jij dat hebt gedaan met die slangen enzo
later mike