[quote="steef1"]Ja blanke lak komt nog vergeten te zeggen....
Maarja waar je zit komt nog zo'n zitrubber maar ik moet nog eventjes zoeken waar je zo iets krijgt......[/quote
mooie bike
enne zit rubber krijg je bij het rubberhuis
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Wow Steef jong wat een vet kuipwerk heeft die bike van je !
De kleuren vallen ook goed mee
Eens kijken dat als ik ook meer tijd heb dat we eens samen rijden ofzo....
En jij wilt dus hetzelfde met je voorkuip doen als ik; 2-delig naar 1-delig maken. Doen we wel een keer samen met/bij Menno
De komende tijd rijd ik toch eventjes zonder kuip maar als hij uit 1 deel bestaat denk ik dat ik wel kom met de hele kuip.
Ik denk binnekort dat ik wel met een halve ga rijden maar eerst eens mijn radiator fixen dat die eens goed zit enzo.
lexieee schreef:kijk dit zijn nou echt vette kappen... wel leuk dat je dan mattia pasini stijl doet. hopen dat pasini zaterdag wint gaan der veel naar tt assen??
alex
Bedankt.
Achja Pasini winnen boeit me niet eens . Het is gewoon het merk+de naam van de rijder wat ik zo leuk vond.
Tevens is de tourenteller aangesloten de koppeling ga ik waarschijnlijk morge iets anders afstellen hij grijpt nu rond de 8800 touren aan maar dat word 8500.
@ Hawk: Met het werk is het geregeld ik kan komen om jou b1 in mekaar te draaien . En tja geduld heb ik af en toe ook niet. Verveelde me stuk.
@ Power-4beuning: Ja ik ben er ik laat wel eens zien wat het beest in huis heeft. Ik moet alleen de koppeling nog net iets later zetten maar dat lukt gemakkelijk voor elsloo.
@Racerke: Ik heb de bike nog niet kunnen testen dus ik ben benieuwd of dat gaat gebeuren ik ga wel nog proberen de radiator iets hoger te hangen maar anders is het jammer. Wil ik dat hij eigenlijk hoger hangt moet ik een grc rechte radiateur erop zetten.
En de kleur is geel voor verwarring te voorkomen. En het frame word ook nog zwart. Nu is hij namelijk echt lelijk maar dat komt pas wanneer het blok onder de bike vandaan word gehaald.