Deze man heeft er verstand van!bekfire schreef:whet filmpje is iig wel bevestigend![]()
super vet hoor jonge... gewoon doen...
Gr sander
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
klopt, maar je vergeet dat er een tegendruk bestaat bij de gasschuif, daarom is het beter om het te monteren op je spruitstuk. (die kan je ook kopen op de site heb ik gezien)hondaxtreme schreef:edjuh92 schreef:k vind het maar raar dat nos op je powerfilter ,want als je het dan activeerd ,
kan de nos tog zo weer via je luchtfilter naar buiten
ik had over nos al een keer iets gelezen ,maar volgens mij moest je het anders aansluiten.
je motor die zuigt lucht aan dus het gaat niet door je powerfilter terug de lucht in want als je de nos zon beetje rond de 6500 toeren zou gebruiken dan is 6500x47cc 305500cc lucht en brandstof aanzuigen zeg maar dat 10% brandstof is 305500-10%=3550 dus hou je 301950 cc over wat 301.95 liter lucht per minuut. dus het word echt wel meegezogen![]()
correct me if i am wrong
ben ik het ook mee eens dat het beter is om op het spruitstuk te monterenmichaelB schreef:het is inderdaad beter om op je spruitstuk te monterenhondaxtreme schreef:edjuh92 schreef:k vind het maar raar dat nos op je powerfilter ,want als je het dan activeerd ,
kan de nos tog zo weer via je luchtfilter naar buiten
ik had over nos al een keer iets gelezen ,maar volgens mij moest je het anders aansluiten.
je motor die zuigt lucht aan dus het gaat niet door je powerfilter terug de lucht in want als je de nos zon beetje rond de 6500 toeren zou gebruiken dan is 6500x47cc 305500cc lucht en brandstof aanzuigen zeg maar dat 10% brandstof is 305500-10%=3550 dus hou je 301950 cc over wat 301.95 liter lucht per minuut. dus het word echt wel meegezogen![]()
correct me if i am wrong![]()
klopt, maar je vergeet dat er een tegendruk bestaat bij de gasschuif, daarom is het beter om het te monteren op je spruitstuk. (die kan je ook kopen op de site heb ik gezien)
Bastiman schreef:Ik zou als ik jou was die wheeliebar zo maken dat je hem erop en eraf kan halen, want anders is het moeilijk om mee te nemen(Ligt aan de grootte).
En als je bijvoobeeld gewoon normaal wilt rijden kan je het er gewoon vanaf halen.