Pocketbike wil niet starten

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Skwiiizzzz
nieuwe gebruiker

Pocketbike wil niet starten

Bericht door Skwiiizzzz »

Ik heb een tijdje geleden een pocketbike gekocht (merk onbekend).
nu heb ik vandaag carburator uitgekuist, bougie propergemaakt (deze was namelijk nat van het proberen te starten) andere bougiekopje opgezet, gekeken of de naft toevoer goed was en alles leek me in orde.
Maar toch start hij niet. Het gebeurde vaker dat hij stilviel of opeens al zijn vermogen verloor na een stukje volle gas te rijden.
Ik heb geen idee meer wat er fout mee kan zijn.
Toen ik hem net had, had hij vaker het probleem van vermogenverlies na een stuk rijden en heb hem dan onder garantie weer binnegedaan waar ze zijden dat het met de koppeling te maken had (wat mij raar lijkt).
Het gaat hier om een watergekoelde pocketbike, hij zou normaal 70-80moeten lopen, maar hij haalt ook maar max 50km/u laatste keren dat ik er mee reed.

mvg.
Franse
forum gebruiker

Bericht door Franse »

Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Pocketbike wil niet starten

Bericht door Raytje192 »

Skwiiizzzz schreef:Ik heb een tijdje geleden een pocketbike gekocht (merk onbekend).
nu heb ik vandaag carburator uitgekuist, bougie propergemaakt (deze was namelijk nat van het proberen te starten) andere bougiekopje opgezet, gekeken of de naft toevoer goed was en alles leek me in orde.
Maar toch start hij niet. Het gebeurde vaker dat hij stilviel of opeens al zijn vermogen verloor na een stukje volle gas te rijden.
Ik heb geen idee meer wat er fout mee kan zijn.
Toen ik hem net had, had hij vaker het probleem van vermogenverlies na een stuk rijden en heb hem dan onder garantie weer binnegedaan waar ze zijden dat het met de koppeling te maken had (wat mij raar lijkt).
Het gaat hier om een watergekoelde pocketbike, hij zou normaal 70-80moeten lopen, maar hij haalt ook maar max 50km/u laatste keren dat ik er mee reed.

mvg.
Zoekfunctie kom je dr vanzelf achter dat de koppeling bagger is :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Risje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Risje »

als de koppeling bagger is start ie nog wel...
GRC RR 2008 Bizeta 5p
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Nee dat niet maar het verlies van vermogen wel :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

Dan is nog steeds zijn probleem niet opgelost want hij start niet

Greetzz Steven
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

moet hij zoekfunctie gebruiken
nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

sukkels ! als je het antwoord niet weet hoef je niet continu zoekfunctie te zeggen, daar help je hem ook niet verder mee.

Het is gewoon een en al gemouw hier de laatste tijd op het forum en er is bijna geen topic meer waar het word ''zoekfunctie'' in voor komt.

Word er daarna netjes de zoekfunctie gebruikt en stelt hij een vraag in dat ''oude'' topic begint iedereen weer te zuren dat het een oud topic is :?
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

ee sukkel hij kan het toch in het topic terug vinden,en warom hebben ze zoekfunctie hebben uit gevonden dan,

SUKKEL
speedfighter

Bericht door speedfighter »

nylus schreef:sukkels ! als je het antwoord niet weet hoef je niet continu zoekfunctie te zeggen, daar help je hem ook niet verder mee.

Het is gewoon een en al gemouw hier de laatste tijd op het forum en er is bijna geen topic meer waar het word ''zoekfunctie'' in voor komt.

Word er daarna netjes de zoekfunctie gebruikt en stelt hij een vraag in dat ''oude'' topic begint iedereen weer te zuren dat het een oud topic is :?
ik moet hem helaas wel gelijkgeven
ok het is natuurlijk slimmer eerst de zoekfunctie te gebruiken maar dat kan ook op een normale manier gezegd worden tegen een nieuweling
mvg benny
Divirion

Bericht door Divirion »

kevin_racing schreef:ee sukkel hij kan het toch in het topic terug vinden,en warom hebben ze zoekfunctie hebben uit gevonden dan,

SUKKEL
Of je bent bijdehand..

Damn, wat zou ik het eigenlijk goed doen als mod.
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

dat hoop je maar ze hoeven geen kleine kinderen :!:
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

rustig rustig

elkaar trg een hand geven en alles is vergeten
als je namelijk zelf een vraag hebt ga je die ook stellen en niet meteen de zoekfunctie gebruiken
Daar dient dit forum namelijk voor !!!

Greetzzz Steven
Plaats reactie