gas rechts, midden rem, links koppeling waarschijnlijksteef1 schreef:Nou.el berto schreef:jah bij een auto voor engeland zit het gaspedaal toch ook niet links
Toen mijn vader in Ierland was (Dublin) Had hij ook een auto gehuurd en je moet daar ook links rijden maar het gas en de rem waren hetzelfde als dier ofwel: Gas rechts, Rem links.
Stamas verschillen . .
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- dj fabrice
- forum gebruiker
- steef1
- forum gebruiker
Ik rijd geen auto maar in dit geval was het toch zoals Dj Fabrice zij automaat. Maar het gaat even erover dat gaspedaalIJmuiden-mini schreef:gas rechts, midden rem, links koppeling waarschijnlijksteef1 schreef:Nou.el berto schreef:jah bij een auto voor engeland zit het gaspedaal toch ook niet links
Toen mijn vader in Ierland was (Dublin) Had hij ook een auto gehuurd en je moet daar ook links rijden maar het gas en de rem waren hetzelfde als dier ofwel: Gas rechts, Rem links.![]()
YZ250F
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- thomas1991
- forum gebruiker
Meen je dat nu Jordy??#Jordy Rossi# schreef:eigenlijk zijn julie wel blond
ze hebben het gewoon in spiegel beeld gedaan hoor..
ze maken echt geen speciale verzie voor hun dan kan je netzo goed de gp3 kopen..
Jordy
Ik dacht toch echt dat dit een specaile versie was
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
- steef1
- forum gebruiker
Naar mijn idee juist niet want anders kun je met je linker hand gas geven en je rechter remmen en dat vind het blokje niet bepaald fijn. (Dat denk ik dat er dan gebeurt)taichi_aka_yamashi schreef:misschien we lhandig je gashendel aan de andere kant aangezien je vaker met de voorrem remt en de gashendel bij de voorem zit normaal
YZ250F
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
je voeten doen toch ook niks !?minibikerheerhugowaard schreef:ik rij alleen maar met de voorrem en ik heb die aan de linkerkant geplaatst. ik vind het echt super rijden zo. Anders zit je linkerhand te niksen aan het stuur en doet je rechterhand alles. Nu heb ik het allemaal verdeelt.
DSF 40cc te koop..
-
kleine_duivel
- spammer
pff went snel hoor.minibikerheerhugowaard schreef:idd maar anders zit je alleen met je rechterhand te klooien. nu kun je gewoon je gashendel vast houden en evengoed je rem gebruiken. Anderen kunnen het wel vast maar ik vind het zelf lekkerder rijden.
(en heb niet eens een werkende achterrem trouwens