met vriendelijke groet niek
mijn minibike valt uit als ie warm is
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
niek_gvr
mijn minibike valt uit als ie warm is
hee ik heb net een minibike gekocht
dus ik ben een rondje gaan rijden ging ff goed tot ie warm was ja met op komen deed ie ook al moeilijk moets ik heel rustig in begin en er na elke keer gas bij pakken na tweede rondje viel hij uit kreeg hem niet meer aan de praat ik ben m na gaan kijken zo ver als ik kon maar bougies was wel bruin maar ik denk zelf dat ie kapot is ik heb twee bougies liggen die ene die hier lag vertrouwde ik al niet maar ken het ook ergens anders aan liggen wie ken mij helpen
-
Dutch_racing_squad
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
Re: mijn minibike valt uit als ie warm is
niek_gvr schreef:hee ik heb net een minibike gekochtdus ik ben een rondje gaan rijden ging ff goed tot ie warm was ja met op komen deed ie ook al moeilijk moets ik heel rustig in begin en er na elke keer gas bij pakken na tweede rondje viel hij uit kreeg hem niet meer aan de praat ik ben m na gaan kijken zo ver als ik kon maar bougies was wel bruin maar ik denk zelf dat ie kapot is ik heb twee bougies liggen die ene die hier lag vertrouwde ik al niet maar ken het ook ergens anders aan liggen wie ken mij helpen
DSF 40cc te koop..
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
non stop yo we rocken nonstop nonstopBlata-Patrick schreef:niek_gvr schreef:hee ik heb net een minibike gekochtdus ik ben een rondje gaan rijden ging ff goed tot ie warm was ja met op komen deed ie ook al moeilijk moets ik heel rustig in begin en er na elke keer gas bij pakken na tweede rondje viel hij uit kreeg hem niet meer aan de praat ik ben m na gaan kijken zo ver als ik kon maar bougies was wel bruin maar ik denk zelf dat ie kapot is ik heb twee bougies liggen die ene die hier lag vertrouwde ik al niet maar ken het ook ergens anders aan liggen wie ken mij helpen
met vriendelijke groet niekwat een langé zin, en dat zonder adem te halen.. xD
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
- Bertus
- forum gebruiker
- Contacteer:
Aight!#Jordy Rossi# schreef:non stop yo we rocken nonstop nonstopBlata-Patrick schreef:niek_gvr schreef:hee ik heb net een minibike gekochtdus ik ben een rondje gaan rijden ging ff goed tot ie warm was ja met op komen deed ie ook al moeilijk moets ik heel rustig in begin en er na elke keer gas bij pakken na tweede rondje viel hij uit kreeg hem niet meer aan de praat ik ben m na gaan kijken zo ver als ik kon maar bougies was wel bruin maar ik denk zelf dat ie kapot is ik heb twee bougies liggen die ene die hier lag vertrouwde ik al niet maar ken het ook ergens anders aan liggen wie ken mij helpen
met vriendelijke groet niekwat een langé zin, en dat zonder adem te halen.. xD
-
Dutch_racing_squad
Blijven we zo doorgaan lekker offtopicBertus schreef:Aight!#Jordy Rossi# schreef:non stop yo we rocken nonstop nonstopBlata-Patrick schreef:wat een langé zin, en dat zonder adem te halen.. xD
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
- DSF-Patrick
- forum gebruiker