stationair hoge toeren na gas geven OPGELOST !!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

m1n1b1k3r

Bericht door m1n1b1k3r »

nou, ik heb vandaag de tijd om te kijken.. kheb even laten draaien en doet het zeer mooi stationair lage toeren en niet veel herrie..

MAAr, als ik bijv gas geef en pakt koppeling nog nie blijft hij even ong 3 sec in hogere toeren en zakt weer naar de normale lage toeren.. maar als ik zoveel gas geef dat koppeling hem pakt of zelfs nog net niet.. dan blijft hij stationair gigantisch hoog in de toeren draaien en dat word dan ook niet meer minder.. maar als ik dan ff de choke knop even tot midden duw gaan de hogen toeren weg laat ik choke los sodat hij trugschiet en gaat hij weer normaal stationair lopen... (een vieze carberateur geeft toch helemaal geen aanleiding tot deze problemen.. ??)

gr. jeroen.
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

Je kan hem wel even schoonmaken en kijken wat hij dan doet!

Gewoon even alles doorspuiten met Remmenreiniger,

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
m1n1b1k3r

Bericht door m1n1b1k3r »

ik heb geen remreiniger maar weles gelese dat et ok misch met deo kon..
kan dat dan ok werkelijk met deo ?
maakt hij uit dat ik de pakking weggehaal heb bij dat klepje waar je je gas kabel in de gasschuif kan doen ?

gr. jeroen
m1n1b1k3r

Bericht door m1n1b1k3r »

khep overal deo gespote maar nergens valse lucht en als ik deo spuit bij filter valt hij juist uit... :roll: en geen hogere toeren..

gr. jeroen
m1n1b1k3r

Bericht door m1n1b1k3r »

hartsikke bedankt jongens, mijn mini doet et weer :D kheb geen valse lucht kunne vinde maar had toch maar vloeibare pakking tussen
carb/ spruitstuk/membraam gedaan en dat heeft geholpen..
bedankt voor de tips tim & jordie

gr. jeroen
Plaats reactie