Ziet er goed uit! Netjes getekend ook allemaal!
Vooral die Dell'orto 16mm PHBG met enorm gedetailleerde gasnaald erin!
Solid Works is wel een aardig programma, wordt ook redelijk veel gebruikt tegenwoordig...
rossi-nr.1 schreef: maar als je het snapt is die helemaal perfect!
Ik kan geen lijntje zetten met autocad
Had 2002 of 2006 ofzo gedownload maar ik krijg er echt niks uit
ja maar jij bent heel dom:P
zelf teken ik u met autocad 2005, 2007, inentor 11 en krijg binnekort inventor 2008. heb nu al een hekel aan windows vista, krijg inventor 11 nei geinstaleerd. en windows xp verkopen ze nei meer op school.
maar good luck verder he,
jij bent echt goed in het 3d tekenen:P moet ik nog veel oefenen
weet jij hoe je bijvoobeeld een onderdeel (voorvork) 24 graden kan draaien in inventor? ik kan het alleen maar ongeveer doen namelijk.
bedankt
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
maar je moet je onderdelen in een ''assembly'' plaatsen.
daarna klikt je ''constraint'' aan...en dan heb je 3 of 4 soorten geloof ik.
bij de 2e of 3e kun je 2 vlakken of hartlijnen aanklikken en die ten opzichte van elkaar een bepaalde hoek geven..
dan vul je in 24 of 156 oid...vaak is dat ff proberen..
s6
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
rossi-nr.1 schreef:
onderdelen zelf maken is zeker mooi...en geeft mij een betere waardering dan kopen:)
Haha, helemaal mee eens !
Je brengt me trouwens wel op een goed idee want als ik kijk naar mijn blata koppelings dan zie ik dat het echt slecht gegoten is.
Het voordeel van zelfmaken is ook dat het vrijwel altijd lichter is dan orginele onderdelen en daarbij sterker.
Nog even over solid works, het zal wel even omschakelen zijn op het begin maar als je der eenmaal aan gewend ben zal het een stuk fijner werken voor 3D.
slechte legering...en ook irritant dat het een 3poot is die niet 120graden uit elkaar staat...dus nooit omwisselbaar etc.
solidworks kreeg ik van de week les in...zag er niet moeilijk uit...en een tekenpakket heb je zo onder de knie..gewoon wat hobby tekenen en je kent het in no'time.
uitlaatje is in tekening af..nu nog in cone zetten en laten snijden...alleen krijg het wat drukker met school..dus het zal nog even duren.
daarnaast heeft een nieuwe paddockstand prio 1!
altijd als ik moet sleutelen is het of de trekstarter of bij de koppeling.
laat nou net de standaard op de voetsteunen rusten etc.
kortom..binnenkort weer wat nieuws!
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
Wat is dit voor minibike ??ik heb dit zelf nog nooit gezien in Italie
Ik hoor het van je
Gr do
het is een eigen gemaakte minibike de spullen kunnen van een merk zijn maar ook zelfgemaakt wezen een zelfbouw minibike dus het frame enzo wordt zelf gemaakt hebben jullie dat niet in italie een zelfbouw klasse