Marche en Famenne 9/9/2007

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker

Marche en Famenne 9/9/2007

Bericht door DiStefano »

Zaterdag middag vertrokken richting Marche en famenne en er kon worden getraind tot een uur of 8.
Om 6u reed Bo de baan voor het eerst op en het ging nog niet geheel naar zijn zin maar dat is wel een beetje de normale gang van zaken. Alleen nadat ie redelijk goed over de baan ging sloeg het noodlot weer toe en zijn bike sloeg af om vervolgens ook niet meer aan te willen ... :x Vastgelopen :twisted: gelukkig nog het reserve 4.2blok bij ons en die er onder gemonteerd en hij kon weer doorgaan en dit motortje loopt zo waanzinnig mooi (Thnks steurtje :wink: ) en samen met nadieh ging ie weer lekker over de baan,maar de tijd was helaas snel voorbij en moesten het voor gezien houden.

Vandaag vroeg ingeschreven en de trainingen gingen super goed. junioren en junioren+ rijden samen en in de trainingen had bo de snelste tijd van de junioren en de 2e van het totaal.
Kwalificatie ging net ff minder door bepaalde crashes op de baan en uiteindelijk moest hij starten vanaf de 5e plek.
Maar na een super start lag hij na 2 bochten op de 3e plaats en na 1 ronde op de 2e en die plek stond hij niet meer af ondanks het gejaag van Livio (de nieuwe Belgische Kampioen) en Robert Schotsman op de 4Takt(3e op het EK) Brian v Broekhoven was deonbetwiste winnaar van vandaag bij de junioren +.

2e race vanaf de 2e plek vertrokken en wederom een spannende strijd vanaf begin tot eind als een treintje aan elkaar Bo Robert en Livio. maar weer konden ze Bo niet voorbij en je voelde de spanning gewoon tenminste ik als vader zijnde zeker :shock: weer 2e achter Brian(jun+) en 1e van de junioren.

Er waren meer Nederlanders die op het podium stonden hier een aantal op de foto. Wayne was weer genieten om hem te zien vliegen over de baan dit keer op de 2 takt van Gerry. Ryan vd Lagemaat was weer een klasse apart bij de kids klasse en een groot applaus =D> voor Nadieh schoots die bij de 40cc open B de 3e plek wist te behalen, klasse hoor.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Steven
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

proficiat bo met je prestatie
ook aan alle andere rijders trouwens

Greetzzz Steven
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm280/1987stafke1987/b.jpg[/img]
Blata Elite R
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=317181#317181
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

Jaja,

was zeker wel leuk!,

Kwam er aan en marco reed met dan op de baan en er lagen wat naakt slakken dus marco ging lekker driften :lol:

Dus eenmaal alles uitladen, blokje inrijden.. 3 ronde's koppelings schoen eraf.. :evil: Even een koppeling geleend ging niet helemaal goed.. dus toen maar een andere gekocht en ingereden hij houd nu veel in dus moet nog even kijken denk de koppeling even afstellen, ook nog van een 4 T maxi gewonnen :lol: met inrijden :P ookal gaan die dingen niet hard was wel leuk :roll:

Tot de volgende keeeeeeeeeeeeeeer :twisted:

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

was een leuk weekendje smorgens ging het een beetje regenen maar gelukig bleef het daarna heel de dag mooi droog en we haden weer mooi wedstrijden heben verder een leuk weekend gehad en natuurlijk compleet nederlands podium bij de 40A :lol: tot francoschamps
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
DSF-Patrick
forum gebruiker

Bericht door DSF-Patrick »

Gefeliciteerd met jullie podium plekken, krijg steeds meer trek, om daar ook eens te komen rijden..
DSF 40cc te koop..
Razma

Bericht door Razma »

sorry @ Nadieh dat ik je naam verkeerd bij de tijdsmeting had ingegeven ;)
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

Blata-Patrick schreef:Gefeliciteerd met jullie podium plekken, krijg steeds meer trek, om daar ook eens te komen rijden..
ja idd daar hoef je er blijkbaar minder voor te doen :?
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

kleine_duivel schreef:
Blata-Patrick schreef:Gefeliciteerd met jullie podium plekken, krijg steeds meer trek, om daar ook eens te komen rijden..
vergis je niet
je hebt 40cc A en 40cc B
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

kleine_duivel schreef:
Maar dan moet JIJ nog steeds hard werken, ofniet? 8)
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

Jantjuh #96 schreef:
kleine_duivel schreef:
Maar dan moet JIJ nog steeds hard werken, ofniet? 8)
owja?

jij harder, om een fabrieks bij mekaar te sparen omdat zelfbouwers daar lekker nie mogen? :lol:
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Hmmm.. misschien niet...

Aangezien ik sneller rijd op mn zelfbouw als JIJ op je blata 8) ...
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

kleine_duivel schreef:

Zou zeggen kom het eens proberen :roll:

Denk dat het je vies tegen zal vallen om podium te rijden in de 40cc A
www.hf-racing.nl
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

kleine_duivel schreef:
haha minder voor te doen ik denk dat jij nog niet eens in de A komt en vergis je niet in het nivau in belgie de gerry en ronnie en maikel en nog meer mannen zijn tog geen langzame manen en ik denk dat jongens zoals gerry ronnie en nog meer jongen ook in nederland vooraan rijden dus ga nou nie ligen roepen van ja blijkbaar is het daar makelijk op het podium komen kom er eerst maar is zelf rijden en dan praat verder dus praat niet voordat je weet hoe hoog het nivau daar is :twisted:
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
DSF-Patrick
forum gebruiker

double minibike schreef:
kleine_duivel schreef:

Zou zeggen kom het eens proberen :roll:

Denk dat het je vies tegen zal vallen om podium te rijden in de 40cc A
Zal het met me pa erover hebben..
Maaré, bedoel ik ermee om op het podium te komen, de banen in Belgie lijken me leuk..
En zou de belgen wel eens zien rijden !
DSF 40cc te koop..
DSF-Patrick
forum gebruiker

jeroen#4 schreef:
kleine_duivel schreef:
haha minder voor te doen ik denk dat jij nog niet eens in de A komt en vergis je niet in het nivau in belgie de gerry en ronnie en maikel en nog meer mannen zijn tog geen langzame manen en ik denk dat jongens zoals gerry ronnie en nog meer jongen ook in nederland vooraan rijden dus ga nou nie ligen roepen van ja blijkbaar is het daar makelijk op het podium komen kom er eerst maar is zelf rijden en dan praat verder dus praat niet voordat je weet hoe hoog het nivau daar is :twisted:
ZEG IK, OM DAAR TE KOMEN OM OP HET PODUIM KOMEN, JE MOET NIET ZO FEL REAGEREN, IK KAN ER OOK MEE BEDOELEN HOE IK DE BANEN DAAR VIND EN HET NIVEAU VAN DE BELGEN..
DSF 40cc te koop..
Plaats reactie