Wat een dagje. helemaal super. Heerlijk kunnen rijden en nog een heerlijke BBQ erna. Zeker 30 personen waren er om de BBQ te gaan nuttigen.
Ook het rijden ging super. Lekker mijn rondjes kunnen rijden. Helaas door stomme pech of wat anders helaas heb ik er deze keer enkele geraakt met mijn knietje. Sorry daarvoor zullen we maar zeggen. In het heetst van de strijd vergeet je sommige dingen wel eens.
Maar zulke dingen gebeuren soms. Zelfs Ruben had even de kans om eens een dagje lol te hebben. Daarvoor heb ik wel mijn DM ter beschikking gesteld. Maar ja dan wordt Adje jaloers en die wou ook. Dus die er ook maar op. nou die hebben het feest wat minibike heet mee gemaakt hoor! Ze gingen heerlijk rond op mijn Dm-etje. Ik kreeg zelfs soms de kans niet om mee te gassen met de rest. Maar ja als je je punten op hebt houdt het op he.........
Daarna de BBQ. Wat een opkomst en wat een organisatie. Gewoon super. Daar kan menig organistatie een puntje aan zuigen. Tja je moet wat slijmen als je sommige dingen niet doet he!!!!!!! Ook daarvoor sorry
Al met al een super opening van het indoor seizoen van PKE te Echt.
Dus al met al met positieve en............... dingen toch gewoon super.
PS een aanvulling: een mooi unikum was wel dat er in de pauze tijd gemaakt was om de special gest te laten rijen. Ja en daar moest Nikcy wel even aan wenne. Ze is nu niet meer de eingie dame daar! en dat wad.......... Tanja. Zij (ja een meid) is 4 jaar en reed haar rondjes gewoon perfect. Niets op aan te merken. Ze werd wel wat moe in haar allerlaatste rondje. dat was te merken ook. ze dook mooi voorover de banden in ( ja en veiligheid voorop in Echt) maar was wel wat geschrokken. het was haar eerste valpartei. Dus even schrikken. Maar ze wil volgende keer weer graag rijden. Dus dat zit wel goed.