30 sept PKE Echt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

Kom je ook 14 Oktober in Echt rijden ?

A) Ja, ik kom 14 Oktober naar Echt
4
33%
B) Ja ik kom heel zeker naar Echt
2
17%
C) Ja Ik weet heel zeker dat ik naar Echt kom
6
50%

Totaal aantal stemmen: 12

peterheuts
forum gebruiker
Minibike:: blata

30 sept PKE Echt

Bericht door peterheuts »

Nou beter laat dan nooit, dus hier een verslagje van een zondag ochtend bij PKE. Vandaag heb ik niet vroeg op hoeven te staan, om met snelle jelle naar Echt te gaan, Ik was namelijk nog niet in bed geweest omdat ik s'nachts gewerkt had. Maar Twee "rooie stieren" zouden volgens Nicky voldoende zijn om tot een uur of twee de ogen open te houden en haar bike aan het rijden te houden. En dat is redelijk gelukt, ook al heb ik flink met Kabelbinders de zaak bij elkaar moeten binden, omdat onze chinees ongeveer op de helft afgebroken was.maar ook mijn buurman de team baas van Mike heeft aardig liggen te sleutelen. Het was weer leuk gassen in Echt met een paar kleine leuke schuivers, en mooie gevechten op de baan. Een hele mooie vond ik Nicky die zonder dat ze het in de gaten had Richard van Alphen de banden in dwong. Was hij niet zo hard in de ankers gegaan, dan had ik snelle jelle achter de banden op moeten rapen denk ik zo, dus Richard bedankt, maar vroeg of laat moet je ze toch op het rechte stuk maar voor laten :lol: Ook was het leuk om weer diverse gezichten te zien die we sinds het vorige winterseizoen niet meer gezien hadden. We hopen dat het op 14 Oktober weer net zo gezellig is, met een grote opkomst, en dan ben ik wakker, ik heb namelijk verlof genomen hoe gek kan een teambaas zijn ??
Groetjes Peter en Nicky :-({|=
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Ja peter,

Het was weer een leuke zondag, er waren ook veel nieuwe gezichten. Het was zeer zeker lachen om te zien hoe sommige een bijna onmogelijke schuiver maakten, maar er hebben zich geen ernstige dingen voorgedaan, het waren de gebruikelijke schuivers.
Ik heb ook een goed gesprek gehad met de mensen van Belgium Pocketbike Service en misschien gaat daar nog iets leuks uitkomen. Toch is het fijn voor ons om te zien dat iedereen zo goed met elkaar kan omgaan, het lijkt wel een grote familie te worden. Al met al weer een geslaagde dag en daar doen we het voor. We zullen binnenkort eens aan tafel gaan zitten om weer eens een race te organiseren, ik heb inmiddels vernomen dat onze duitse rijders binnenkort ook weer komen.

Tot de volgende keer

M.v.g. Rob
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

yep ben er weer bij en idd waren idd mooie gevechten op de baan lekker kunnen gassen alleen wat last stukjes plastic wat aan het smelten waren maar nu weet ik ook van wie haar bike het was dus neem volgende keer een ijzerzaag mee want het lijkt nu waneer ze onderdelen verliest tot ze sneller gaat, is ook vrij normaal de bike wordt immers lichter dus mijn tip de zaag erin en de ventielen uiboren schijnt te werken tot de volgende keer
:wink:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Sharkbite
forum gebruiker

Bericht door Sharkbite »

Het was fijn om na lang weer eens te kunnen rijden en waar kan je dat beter dan in Echt.
Het is er echt een fijne en gezellige sfeer met een 1ste klas organisatie(dikke pluim).
Mij kan je dus ook weer verwachten de volgende keer en de keren erop zolang er niets anders(belangrijk) in m'n planning staat.

Gr.(vanuit Belgie :wink: )
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja na een redelijke lange tijd weer eens gereden. Was echt weer even wennen, ik was een van de mensen die de eerste paar rondjes leuke schuivers maakte maar geen schade of iets dergelijks.

Na weer een beetje hebben ingereden lekkere rondjes en wat leuke gevechtjes gehad. Idd die actie van de snelle Jellen en Richard was erg leuk om te zien...reed net achter Richard..kon Richard ook maar net ontwijken: hebben wel leuke gevechten gehad he Richard :wink:

Was leuk er weer eindelijk te zijn en weer met de 'familie' te rijden. Trouwens Rob: goed gezien met dat water op de baan, had het namelijk niet gezien maar jullie zaten goed te schrobben; goed opgelost!

En de 14de verwacht ik er eigenlijk weer bij te zijn dus tot dan ! :wink:

Groetjes,
Daniel
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja het was leuk ik heb eindelijk es de heledag kunnen rijden!
Maar wel zonder goeien remmen maarja dat fix ik wel weer en dan rij ik ook bij gevorderen, en btw idd mooien gevechtjes bij gevorderen !!!

Ik hoop der ook weer bij te zijn zoals me broer al zegt hierboven :roll: :twisted:
mike27
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mike27 »

peter de remmen zijn weer gemaakt en de schade van snelle jelle oook :?: :?: :?: het was voor de rest well een geslaagde de hé :D :D :D

groetjes mike en team baas
peterheuts
forum gebruiker
Minibike:: blata

Bericht door peterheuts »

mike27 schreef:peter de remmen zijn weer gemaakt en de schade van snelle jelle oook :?: :?: :?: het was voor de rest well een geslaagde de hé :D :D :D

groetjes mike en team baas
Nee helaas nog niet maar ik ben er wel mee bezig, maar geen zorgen mike 14 oktober is ze der zo wie zo weer bij.
Maar we zijn weer blij dat je remmen het weer doen. Het is alleen jammer dat het zolang duurt voordat je teambaas je geloofd dat er met de remmen iets mis is

Groetjes Peter en Nicky
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

idd beter laat dan nooit :lol:
het was een fijne dag geen probleemen alleen dat mijn radiator slang was los gesprongen was eign fout :lol:
en het was leuk om andreas weer te zien rijden zonder probleemen alleen zijn achter rem :lol:
en fijn daniel kunnen volgen (hawk) allen moest ik soms wel is remmen voor hem en lekker gevechtjes gehad
was een fijen dag ! de 14 moten julie oppassen :lol: :twisted:
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Hahaha ja eindelijk es he Lorenzo! maar jij reed egt wel goed heb jou nog nooit zo zien rijden respect je gaat dik vooruit! :shock: :lol:
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

whaha thnx het kan nog beter 8)
en nu met die monster :lol:
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
rick*40*blata
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

hadt goed geredeee bij de beginenrs tot dat Rob me bij de gevorderde deed neerzetten ( daarr rijden ze wel weer wat harder :lol: )
maaar had een goede dag gehad... :twisted:
Honda rs 125
Plaats reactie