roosendaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Kefien#17
forum gebruiker

roosendaal

Bericht door Kefien#17 »

het was een leuke/gezellige dag,lekker druk en werd in 2 groepen verdeelt,ik heb zelf bij de alle 2 groepen gereden dus lekker veel gereden,ik ben er 2 keer onderuit gereden maar daar is niks aan te doen,me moter liep supper,lekker strijd gehad met michaelkl met zijn grc mix,voor de rest was supper gezellig alemaal,

groetjes kevin
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

ik kwam aan vol zin, de vorige x kon ik namelijk niet komen want toen had ik geen banden. eindelijk had ik banden, eergister erop gedaan en had er zin in vandaag. Na drie rodnen kon ik alweer aan de kant gaan zitten want mijn bandje liep steeds van mijn velg. Heb in totaal messchien net 10 rondjes gereden.

bedankt benny en mike dat ik nogeff eop die van jullie mocht.
volgende x beter.

tot over 2 weken
Janine
forum gebruiker

Bericht door Janine »

Het was zeker een leuk dagje.. :lol:

Eerste paar rondjes ging het slecht, moest koppeling inrijden dus hij pakte niet echt helemaal lekker op :x . Voorderest het ik de laatste paar kwartiertjes/halfuurtjes meegereden met een goede tempo. Voorderest nog een strijd gehad met Mike :twisted:
Wie er nou gewonne had weet ik niet, maar inieder geval. Mike je hebt onwijs goed gereden ! :wink:

Janine
DM #86 GP1
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

Was inderdaad een geweldige dag bij Roosedaal zeker voor mij, want was me eerste keer daar rijden op me nieuwe grc mix, maar na mijn weten ging het echt toppie, lekker snelle baan.
Veel strijdjes gereden tegen kevin eerst en op laatste ook tegen Janine; ging echt lkr eerst k voor, toen zij en dat telkens. Maar helaas viel je bike ineens uit janine? benzine op :P :P

Dus alles bij elkaar, een geweldige dag. Me pa heeft weer veel foto's komen er zo snel mogelijk op! en ckr voor herhaling vatbaar ;)

mike
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
wes_blata
forum gebruiker

Bericht door wes_blata »

ja ik heb vandaag weer erg lekker gereden mijn snelte tijd was vandaag 40,32 ben nog 1 keertje gevallen maar dat mocht de pret niet drukken het was erg gezellig.

gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
Janine
forum gebruiker

Bericht door Janine »

michaelkl schreef:Was inderdaad een geweldige dag bij Roosedaal zeker voor mij, want was me eerste keer daar rijden op me nieuwe grc mix, maar na mijn weten ging het echt toppie, lekker snelle baan.
Veel strijdjes gereden tegen kevin eerst en op laatste ook tegen Janine; ging echt lkr eerst k voor, toen zij en dat telkens. Maar helaas viel je bike ineens uit janine? benzine op :P :P

Dus alles bij elkaar, een geweldige dag. Me pa heeft weer veel foto's komen er zo snel mogelijk op! en ckr voor herhaling vatbaar ;)

mike

Er zat genoooooeeeeeeg bezine in :oops:

Maar omdat ik me koppeling moest inrijdenwerd hij warm :oops: :evil:

Dus toen begn hij te haperen :cry:
DM #86 GP1
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

Janine schreef:
michaelkl schreef:Was inderdaad een geweldige dag bij Roosedaal zeker voor mij, want was me eerste keer daar rijden op me nieuwe grc mix, maar na mijn weten ging het echt toppie, lekker snelle baan.

mike

Er zat genoooooeeeeeeg bezine in :oops:

Maar omdat ik me koppeling moest inrijdenwerd hij warm :oops: :evil:

Dus toen begn hij te haperen :cry:
owja ok ;), maar dan ga je dus ineens stilstaan:P:P:P

neuh hoor, was wel een leuke strijd tog; en wie er won geen id, maar dat maakt me ook niet uit, het was leuk en daar gaat het tog om;)

mike
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Ja leuke dag gehad, begin ff rustig aangedaan aangezien me uitstapje vorige keer..
Maar naar een tijdje ging het weer goed, transponder erop.. iets van 40.1 gereden. Maar kan nog wel iets vanaf denk :twisted: Ook nog een manche leuke strijd gehad met Wainey.. verder gezellig dag gehad.

Waar blijven de foto's, ben erg benieuwd :lol: :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Pasini-Mike »

Janine schreef:Het was zeker een leuk dagje.. :lol:

Eerste paar rondjes ging het slecht, moest koppeling inrijden dus hij pakte niet echt helemaal lekker op :x . Voorderest het ik de laatste paar kwartiertjes/halfuurtjes meegereden met een goede tempo. Voorderest nog een strijd gehad met Mike :twisted:
Wie er nou gewonne had weet ik niet, maar inieder geval. Mike je hebt onwijs goed gereden ! :wink:

Janine
Janine , Jij heb gewonnen ! :wink: Heb wel lekker gereden met je. :oops:

Voorderest heb ik ook met 2 groepen meegereden, Eerst kon ik me lijnen niet bij de snelle groep vinden dus ben ik maar bij langzame groep gaan rijden. Naderhand kon ik me lijnen wel vinden bij de snelle en ging het wel goed.
Tot de volgende keer!

Mazzels
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

Voor alle rijders van vandaag in Roosendaal, de foto's van 07-10-2007 staan op http://www.indoorminibike.nl
Kijk bij Fotos.
Met dank aan DoC voor het plaatsen.

Het was voor ons de eerste dat we er waren. Leuke baan!! maar voor het maken van foto's een regelrechte ramp!!!!!!. Het is er vrij tot zeer donker en er hangt veel uitlaatgassen. Dat is te zien op de foto's waarbij de rijders iets verder weg zijn. Je ziet dan een hele waas. Het flitslicht weerkaatst op de rook en zonder flitslicht is het hier absoluut niet te doen. Evengoed toch nog een aardig resultaat. Veel plezier er mee!

Groet,
Fred
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

Mike13 schreef:
Janine schreef:Het was zeker een leuk dagje.. :lol:

Janine
Janine , Jij heb gewonnen ! :wink: Heb wel lekker gereden met je. :oops:

Voorderest heb ik ook met 2 groepen meegereden, Eerst kon ik me lijnen niet bij de snelle groep vinden dus ben ik maar bij langzame groep gaan rijden. Naderhand kon ik me lijnen wel vinden bij de snelle en ging het wel goed.
Tot de volgende keer!

Mazzels
whhahahahahahahahahaha, Dat komt er lekker uit mike whahah

Ja was wel geinig dagje,

Kom daar aan, Vele mensen die ik ken.
Dus ik ga rijden in de 1e 2 bochten gevallen.. viel me meteen op dat er hele rand uit de band was :lol: nja, Gewoon lekker overeind gereden :evil: tja 2 rondes gereden en opeens leek ik wel een taichi, DENK WEL ERGER!! demper eraf whahahaha
dus erop gedaan, Michael rondjes rijden , :!: He ik hoor nog een taichi, jup mijne :lol:

Dus uitlaat eraf en toen 50cc bzm pijp eronder en toen was die beter maar geen verschil kwa optrekken. Van de week ff uitlaat lassen:P zat nu met slang vast :oops:

geslaagt dagje!

Jordy
maikel gouw
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

zo mooie fotows

heb weer lekker gereden vandaag, met een tijd van 37,2 :lol:
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Pasini-Mike »

maikel gouw schreef:zo mooie fotows

Jij heb zeker netjes gereden! Marco's record is door jou verbeterd!

Voor de man die de 'foto's heeft gemaakt : Bedankt voor 't maken van de foto's!
Risje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Risje »

Mike13 schreef:
maikel gouw schreef:zo mooie fotows

Jij heb zeker netjes gereden! Marco's record is door jou verbeterd!

Voor de man die de 'foto's heeft gemaakt : Bedankt voor 't maken van de foto's!
Die man heet Fred.
Ze zien er goed uit!
GRC RR 2008 Bizeta 5p
maikel gouw
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

zou mischien nog wel sneller gekunt, maarja dat zit je net weer in een snelle ronde en dan kom je achter een iets langzamere rijder terecht.

maarja dat heb je togh al snel,

maar ng wel lekker gereden
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
Plaats reactie