ziet er goed uit jonge !
komt er toch nog iets goeds van dat frame !
suc6 verder ! en ik zie je snel op de baan
Groeten Gerben
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Hahahahah grappigerwinrr schreef:LG,
Niet kunnen zal wel mee vallen ,maar ik wil gewoon weer dezelfde bike bouwen ,zoals ze van me gejat hebben.
Als jij nog moet bouwen wat ik al heb gebouwd ,moet je minimaal 100 jaar worden.
Jij hebt toch ook een frame gekocht

bladiebla, geen woorden maar daden dus schiet op en we zullen zien wat de tegenprestatie word...mijn volgende bike ben ik net pas 1 maand serieus mee bezig en alleen met onderdelen bij elkaar halen, je mag de uitdaging wel aangaan om wat beters te bouwen maar ik garandeer je dat je dat niet gaat lukken
als alles klaar is wel even op een bank zetten,ben namelijk wel benieund wat dit aan bruikbaar vermogen gaat leveren.basjee schreef:inderdaad, kaliander en ik zijn net terug van DPR
Gaat mooi worden kaliander, ik heb zelf ook goed nieuws te horen gekregen.
Ik had een klein deukje in mn uitlaat en vroeg me af of dit invloed had op het vermogen van de bike.
Piets antwoord: Ja, maar wel positief, hierdoor komt er alleen maar meer tegendruk in de uitlaat, waardoor je weer meer koppel krijgt.
en vertelde ook dat hij in sommige pijpjes zelfs een deuk tikte![]()
goed nieuws dus

Hahahha, nee hij zeker nietIJmuiden-mini schreef:bladiebla, geen woorden maar daden dus schiet op en we zullen zien wat de tegenprestatie word...mijn volgende bike ben ik net pas 1 maand serieus mee bezig en alleen met onderdelen bij elkaar halen, je mag de uitdaging wel aangaan om wat beters te bouwen maar ik garandeer je dat je dat niet gaat lukken