RAP en 4 takt, een blik in de toekomst.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Rainman51
- forum gebruiker
- Contacteer:
Idd je ziet de gezelligheid... in 1 kamp/merk.... zit je daar niet bij dan heb je pech. Ik heb genoeg dingen gezien en ervaren!!Twan schreef: Er is gezelligheid voldoende tijdens een race en ik zie die en ga me liever daar mee bezig houden dan dit onzinng gedoe.
2005: 4 DM-rijders spannen samen de laatste race om mij "tactisch" een tweede plaats afhandig te maken... ten voordele van DM-rijder Jos v/d Aa
2005: Benno wordt laatste 3 races overgeplaatst naar Modified om Ivo "tactish" in de wielen te rijden ten voordele van Danny!
2007: testbank-foefjes incluis KNMV! - Senior A: iedereen op een DM laat Niels v/d berg door na zijn val in zwolle.... handig!
2008: DM-cup??
HEEL GEZELLIG!!!!!
moet ik nog doorgaan.....
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
www.jarno51.tk
- Rainman51
- forum gebruiker
- Contacteer:
on topic blijven twan
alhoewel mijn posts ook niet echt on topic zijn...
maar ja als ik zo'n topic start wordt hij toch na enkele posts gesloten!!
alhoewel mijn posts ook niet echt on topic zijn...
maar ja als ik zo'n topic start wordt hij toch na enkele posts gesloten!!
www.jarno51.tk
www.jarno51.tk
Nee hoor ik kan wel tegen mijn verlies!!!!!!!Twan schreef:Lijkt me gezellig Victor. Maar moet je niet boos worden als je niet kunt winnen heDe Hakker schreef:Hee Twan ga je morgen nog steeds mee golfen!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
-
double minibike
- forum gebruiker
Hey Jarno,
Je weet natuurlijk wel dat dit je een rode kaart op gaat leveren he
Zullen we ze met zijn alle inlijsten...we hebben er genoeg he
EN jij bent natuurlijk ook niet meer te vinden,in het oh zo geweldige mooie Nk van 2008?????
Stelletje bruine armen..de 1 kan nog verder dan de ander

Je weet natuurlijk wel dat dit je een rode kaart op gaat leveren he
Zullen we ze met zijn alle inlijsten...we hebben er genoeg he
EN jij bent natuurlijk ook niet meer te vinden,in het oh zo geweldige mooie Nk van 2008?????
Stelletje bruine armen..de 1 kan nog verder dan de ander
www.hf-racing.nl
Rainman51 schreef:Idd je ziet de gezelligheid... in 1 kamp/merk.... zit je daar niet bij dan heb je pech. Ik heb genoeg dingen gezien en ervaren!!Twan schreef: Er is gezelligheid voldoende tijdens een race en ik zie die en ga me liever daar mee bezig houden dan dit onzinng gedoe.
2005: 4 DM-rijders spannen samen de laatste race om mij "tactisch" een tweede plaats afhandig te maken... ten voordele van DM-rijder Jos v/d Aa
2005: Benno wordt laatste 3 races overgeplaatst naar Modified om Ivo "tactish" in de wielen te rijden ten voordele van Danny!
2007: testbank-foefjes incluis KNMV! - Senior A: iedereen op een DM laat Niels v/d berg door na zijn val in zwolle.... handig!
HEEL GEZELLIG!!!!!
moet ik nog doorgaan.....
-
double minibike
- forum gebruiker
ruud schreef:Rainman51 schreef:Idd je ziet de gezelligheid... in 1 kamp/merk.... zit je daar niet bij dan heb je pech. Ik heb genoeg dingen gezien en ervaren!!Twan schreef: Er is gezelligheid voldoende tijdens een race en ik zie die en ga me liever daar mee bezig houden dan dit onzinng gedoe.
HEEL GEZELLIG!!!!!
moet ik nog doorgaan.....![]()
Ruudje....
Kijk maar uit voordat ze je weer gaat bellen
www.hf-racing.nl
- Rainman51
- forum gebruiker
- Contacteer:
tja rode kaart meer of minder...
@ de Hakker: ik kan tegen mijn verlies hoor! Als ik op een EERLIJKE manier verlies. (zoals vorig jaar tegen Gerold)
@ double minibike: idd NK 2008 zal niet voor mij zijn! redenen genoeg!
We maken er een GEZELLIGE boel van in Belgie
@ DM-aanhang: als jullie het niet eens zijn met mijn stellingen, geef misschien jullie kant van de zaak eens? Het spreekwoord zegt : " Zwijgen is toegeven..."
@ the rest: velen denken misschien zoals mij en enkele anderen, maar hebben SCHRIK om dit openbaar te maken.... Laat je niet kennen!
greetz
@ de Hakker: ik kan tegen mijn verlies hoor! Als ik op een EERLIJKE manier verlies. (zoals vorig jaar tegen Gerold)
We maken er een GEZELLIGE boel van in Belgie
@ DM-aanhang: als jullie het niet eens zijn met mijn stellingen, geef misschien jullie kant van de zaak eens? Het spreekwoord zegt : " Zwijgen is toegeven..."
@ the rest: velen denken misschien zoals mij en enkele anderen, maar hebben SCHRIK om dit openbaar te maken.... Laat je niet kennen!
greetz
www.jarno51.tk
www.jarno51.tk
-
piettuitdebroek
Hoe snel je iemand tog op het verkeerde spoor kan zetten door wat woordjes te schrijvenTwan schreef:Nu ik weet wie er achter Pietuitdebroek zit snap ik het. Ook waarom u onder een schuilnaampje zit.
Vandaar dat het me nu meer opvalt dat je zowel hier als langs de baan altijd wel wat te mekkeren hebt en juist de gezelliheid niet ziet of kunt zien. .
Wat betreft jullie soort van gezelligheid, het is wel een apparte gezeligheid hoor, het soort gezelligheid om met anderen te lachen hoe jullie ze in de zeik genomen hebben,
Dit is uiteraard ook een kunst op zich om dat soort zaken elk seizoen weer opnieuw te presteren, maar sportief is het alles behalve,
Ook best frappant dat jullie hoofd verantwoordelijke zelf piloten of ouders telefonisch contacteert voor het team 2008 ?
Wie heeft dit ook al ooit openbaar op het forum gezetRainman51 schreef:tja rode kaart meer of minder...![]()
We maken er een GEZELLIGE boel van in Belgie![]()
@ DM-aanhang: als jullie het niet eens zijn met mijn stellingen, geef misschien jullie kant van de zaak eens? Het spreekwoord zegt : " Zwijgen is toegeven..."![]()
greetz
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Contacteer:
Precies wat je zegt, CeesSleutel schreef:Dat wil jij helemaal niet weten Lars, net zo min als ikLg tweewielers schreef:Ik snap er geen !CENSUUR! van![]()
Uitleg ? ? ? ?
![]()
Goh....wat is het dan toch gezellig in de zelfbouw klasse
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]