Daniello schreef:Ok, dat is dan weer duidelijk, heb ik meteen een volgende vraag:
Had via de link eerder in mn topic al gelezen bij HaNk dat er een ABT uitlaat gemaakt was voor de 'testchinees'. Ik had ook eens op *geen sponsor* gekeken en daar stond die Zocchi imi pijp....
IS DAT WAT???
Mensen ervaring mee?
Ga vanaaf meteen aan mijn koeling werken:
Koelpoorten opboren naar 5.5mm en een nieuwe radiateur bestellen
Gr.
Daan
Hoi Daan,
Ik heb de weg al een hele tijd terug bewandeld die jij nu gaat doen.
Allereerst, een yamashi pak is niet zo slecht als men hier beweert. Ik heb er zelf eentje en ik denk zelfs dat de meeste mensen er zo eentje hebben en daarom meer mensen negatief erover zijn. Ook wel logisch want voor het geld van een pak van het betere merk heb je 2 yamashi pakken.
Voor de ABT uitlaat, deze kan ik je echt aanraden uit persoonlijke ervaring. Over die van Zocchi, hier heb ik al veel mensen weten klagen dat ze niet gunstig meer presteren na het middengebied en er een lagere topsnelheid op na houden.
Over de koeling van je bike, de beste radiator van het chinese gedoe is de zwarte koperen. Dit omdat ze een groter inhoud hebben dan de zilvere/alu versie. Dus met jou radiator de koelkanalen opboren zou echt al voldoende moeten zijn. Je kan het geld ook beter sparen voor een deftige koppeling, deze maken ook veel verschil in je temperatuur. Dat omdat ze van beter materiaal zijn en eens ze vast zitten ook werkelijk vast zitten in je kom en dus geen slip meer hebben waardoor de warmte beperkt word.
Een juiste afstelling van je bike doet ook wonderen en dat kan heel ver gaan.
Gr.