P.s. Beste mensen, u begrijpt natuurlijk wel dat er uiteraard *HANK*-voering op de BZM koppeling zit.
[NMC] Puch Zelfbouw Fokko vd Velden * 10-11-07 !*
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja.. maar dat is toch jouw probleem ?fokko schreef:P.s. Beste mensen, u begrijpt natuurlijk wel dat er uiteraard *HANK*-voering op de BZM koppeling zit.
Btw, Fokko, kan ik binnenkort een keertje langs komen stuiteren ?
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
-
puch-lloyd
-
puch-lloyd
-
Minibike_limburg
Hee Eddy, ik ben nogal druk met spullen van anderen en heb ook nog aardig wat werk met een sprinter van mij (wedstrijd is 25 aug); maar ondertussen ga ik ook verder met de minibike; de uitlaat is voor het grootste deel af, ik moet nog schetsplaten voor de voetsteunen maken en nog wat kleinigheden; met een week of 2 zal hij af zijn denk ik.
gr. Fokko
gr. Fokko
-
Minibike_limburg
- thomas1991
- forum gebruiker
Re: [NMC] Puch Zelfbouw Fokko vd Velden * 23-07-07 !*
Eigenlijk rijdt hij al sinds begin september, dus het was hoog tijd voor een update!
Ik heb meer foto's, maar die komen er op de 1 of andere manier niet op; misschien kan Untiej dat voorelkaar krijgen.

Ik heb meer foto's, maar die komen er op de 1 of andere manier niet op; misschien kan Untiej dat voorelkaar krijgen.
Wel balen, de foto die er wel doorkwam is nu ook weg.
Maar hij rijd erg goed, heeft veel vermogen bochtuit en gooit makkelijk om.
Wat ik nog wel ga doen is een versteviging tussen de achtervork maken, vooral omdat hij zo lang is.
Verder gaat de Mikuni eraf en komt er een Dellorto phbg 16 op; hij loopt goed op de Mikuni maar die is stokoud, beetje speling op de gasschuif.
Maar hij rijd erg goed, heeft veel vermogen bochtuit en gooit makkelijk om.
Wat ik nog wel ga doen is een versteviging tussen de achtervork maken, vooral omdat hij zo lang is.
Verder gaat de Mikuni eraf en komt er een Dellorto phbg 16 op; hij loopt goed op de Mikuni maar die is stokoud, beetje speling op de gasschuif.