welke fabrieks is het best om te kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
- BERT#31
- forum gebruiker
nu noem je ook wel een paar dure merken op ja
maarja ik las dat je van een chineesje afkomt dus ik denk dan dat je de sendai aikido had wat de andere zijn wel snel te tunen opzich.
Blata is een goede keuze en niet zo duur in aanschaf wel duur in onderdelen maarja je hoeft niet te verwachten dat het snel kapot gaat maar als het gebeurt ben je ook wle wat kwijt.
Maarja je meot gewoonr proberen elk merk?
maarja wat vind je het fijnst rijden?
maarja ik las dat je van een chineesje afkomt dus ik denk dan dat je de sendai aikido had wat de andere zijn wel snel te tunen opzich.
Blata is een goede keuze en niet zo duur in aanschaf wel duur in onderdelen maarja je hoeft niet te verwachten dat het snel kapot gaat maar als het gebeurt ben je ook wle wat kwijt.
Maarja je meot gewoonr proberen elk merk?
maarja wat vind je het fijnst rijden?
- duindorp-bood
- nieuwe gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
kuch....Andreas schreef:Ga dan voor grc rr die gaan egt bijna nooit kapot ik zie meer blata ELITE'S langs de baan staan dan grc ( zonder mij erbij gerekent maar ik heb geen rr)
niet mee eens.
moet je eens een regenrace gaan rijden zoals ramsloh dit jaar zullen we zien wie er langs de kant staat
maarja.
mijn blok heeft nu al het hele seizoen geen revisie gehad en is er nog niet 1x mee gekapt. zal wel weer toeval zijn he?
(hoewel je over een elite schreef wou ik er toch even op ingaan met mijn b1
- lorenzo#42
- forum gebruiker
- Contacteer:
mijn wrs had ik nooit probleemen en grc ook niet alleen slijtage bij wrs zo als ketting en zoAndreas schreef:Ga dan voor grc rr die gaan egt bijna nooit kapot ik zie meer blata ELITE'S langs de baan staan dan grc ( zonder mij erbij gerekent maar ik heb geen rr)
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kwestie van je ketting goed stellen en onderhoudenpower-4tuning schreef:mijn wrs had ik nooit probleemen en grc ook niet alleen slijtage bij wrs zo als ketting en zoAndreas schreef:Ga dan voor grc rr die gaan egt bijna nooit kapot ik zie meer blata ELITE'S langs de baan staan dan grc ( zonder mij erbij gerekent maar ik heb geen rr)
groetjes power-4tuning
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Stephanie derouekleine_duivel schreef:kuch....Andreas schreef:Ga dan voor grc rr die gaan egt bijna nooit kapot ik zie meer blata ELITE'S langs de baan staan dan grc ( zonder mij erbij gerekent maar ik heb geen rr)
niet mee eens.
moet je eens een regenrace gaan rijden zoals ramsloh dit jaar zullen we zien wie er langs de kant staat![]()
maarja.
mijn blok heeft nu al het hele seizoen geen revisie gehad en is er nog niet 1x mee gekapt. zal wel weer toeval zijn he?
(hoewel je over een elite schreef wou ik er toch even op ingaan met mijn b1)
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
-
jan willem
- forum gebruiker
minibike kopen ?
als je een mini gaat kopen kijk dan niet alleen naar de pk,s maar kijk hoe veel ervaring heb je . je rijdt nu nog op een chinees. dan kun je beter een 6.2 pk bike nemen en eerst leren om goed je bochten tenemen.
belangrijker dan veel pk,s waar je nog niet mee overweg kunt.
En welk merk je neemt????????? ,de blata,s dat is mijn ervaring zijn wat gevoeliger voor de afstelling dan de andere merken met polini blokken.
maar zeker niet slecht.
belangrijker dan veel pk,s waar je nog niet mee overweg kunt.
En welk merk je neemt????????? ,de blata,s dat is mijn ervaring zijn wat gevoeliger voor de afstelling dan de andere merken met polini blokken.
maar zeker niet slecht.
- duindorp-bood
- nieuwe gebruiker