De krassen die je ziet, is hoofd zakelijk aluminium van de schoentjes dat erop zit.
Ik zou de kom in de draaibank zetten, en dan een tijdje gaan schuren(van grof naar fijn)
Net zolang totdat hij weer glad is.
En dan is hij weer prima te gebruiken
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Sleutel schreef:De krassen die je ziet, is hoofd zakelijk aluminium van de schoentjes dat erop zit.
Ik zou de kom in de draaibank zetten, en dan een tijdje gaan schuren(van grof naar fijn)
Gr Cees
das super gevaarlijk:) ik zou er wel ff bij zetten dat als er iets mis gaat dat jij niet verantwoordelijk bent. klasgenootje is daardoor n stuk van z'n duim kwijt geraakt.
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
das super gevaarlijk:) ik zou er wel ff bij zetten dat als er iets mis gaat dat jij niet verantwoordelijk bent. klasgenootje is daardoor n stuk van z'n duim kwijt geraakt.
gr
Daarom heb ik het ook deze manier neergezet.
Sleutel schreef:
Ik zou de kom in de draaibank zetten
Wat ik doe, hoeft hij nog niet te doen
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
heb ik ook es gehad toen heb ik het in de school even met de hss beitel er lichtjes overheen gegaan en dan met fijn schuurpapier
en als het warm word dan komen de meeste deeltjes er vanzelf af als je er tegen tikt
Sleutel schreef:De krassen die je ziet, is hoofd zakelijk aluminium van de schoentjes dat erop zit.
Gr Cees
gr
dan weet hij ook gelijk waarom je niet met je vingers het schuuurpapier moet vasthouden.
kan trouwens niets lezen in het verhaal van sleutel dat je het schuurpapier met je handen moet vasthouden
effe weer ontopic
de kom gewoon weer lekker opfrissen zoals de heren hierboven al beschreven en je kunt er weer een hele tijd tegenaan.
Je heb niet eens een draaibank nodig om dat netjes op te schuren..
Kom in de ene hand en schuurpapier in de andere en je krijgt hem weer prachtig mooi.
jordy 15 schreef:Je heb niet eens een draaibank nodig om dat netjes op te schuren..
Kom in de ene hand en schuurpapier in de andere en je krijgt hem weer prachtig mooi.