Vandaag weer lekker gereden, twee wekengeleden hadden we niet gereden omdat we eindfeest van RAP Holland hadden! dus weer na 4 weken mezelf weer in het pak gehezen en gaan rijden, om te kijken of ik het nog kon !! en ja hoor, knietje weer mooi aan de grond! brommertje liep weer goed, 4 weken geleden liep hij echt veel te hoog. maar nu ging hij weer als een brandweer! ik zat er wel lekker op al zeg ik het zelf! nog lekker aan het strijden geweest met Rens! was erg leuk! als we bijde lang de pits reden achter elkaar zagen we een groepje mensen aan het kijken! dat was wel grappig!
ken nu al niet wachten tot over 2 weken!
tot de volgende keerr !!
Groetjes Melanie!
p.s ik heb ook nog mensen gezien die foto's aan het maken waren!
komen die ook nog op het forum?
hoop van wel !!
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
Echt wat een !CENSUUR! sooi!
Krijg je op het laatste moment te horen dat je vervoer niet doorgaat.
Probeer je tot een uur of half 2 snachts mensen te regelen, maar iedereen is uit en moe en bla bla bla..
Om gek van te worden! Endat werd ik vanmorgen ook!..
Thomas volgende keer je tel aangezetten en in de oplader douwen !!
jordy 15 schreef:Echt wat een !CENSUUR! sooi!
Krijg je op het laatste moment te horen dat je vervoer niet doorgaat.
Probeer je tot een uur of half 2 snachts mensen te regelen, maar iedereen is uit en moe en bla bla bla..
Om gek van te worden! Endat werd ik vanmorgen ook!..
Thomas volgende keer je tel aangezetten en in de oplader douwen !!
misschien je pa is lief aankijken jordy... bedoel tis niet iedere week feest he ... Over 2 weekjes ga ik ook weer rijden. Laatste 2 keer van het jaar ben ik er dus wel weer bij.
Ja, het rieen ging wel lekker, maar niet meteen de eerste heat. Had gisteravond laat ff een hydro remtangetje op me puch gesleuteld. Moest hiervoor me gashandel iets verstellen om de boel passend te krijgen. Maar had niet gemerkt dat wanneer je helemaal naar rechts stuurde me gas buitenkabel te kort werd. Met als gevolg dat je dan dus gas gaat geven. Nadat ik 2x onverklaarbaar op me snuit was gegaan, kreeg ik wel door dat er iets aan de hand was, en spotte het euvel. FF gefixt en ging toen weer als vanouds in de ronte, tot over duos weekos.........
en ronald, pa de haan heeft de rest van de ochtend niet meer gereden en keek erg moeilijk. Maar ik geloof dat die ook al moeilijk keek toen die binnenkwam.......................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..