GRC RR BZM 40cc
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
- thomas1991
- forum gebruiker
Kom maar naar Roosendaalkillerbeast schreef:misschien heb je kans dat je zondag revange kan nemen.
twijfel tussen Roosendaal en Kortrijk om te trainen.
Waarom reed je de afgelopen keer in roosendaal somige heats zo rustig? was je iets aan het inrijden. In de wedstrijd was je te snel voor me.. Kijken of ik zondag nog wat hoger kan eindigen
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- killerbeast
- forum gebruiker
Sander op zijn zwarte RR reed achter mij aan. die jongen rijd nog niet zo lang dus reed aantal keren wat rondjes samen met hem.
En ja dan gaat het jammer genoeg wat langzamer dan als ik alleen aan het knallen ben.
Hopelijk leert Sander snel dat kan het tempo wat omhoog.
Tja over zondag. Als je keer in Kortrijk gereden hebt dan weet je dat het gewoon een vette baan is lekker ruim. dat is echt pure p--no. jammer dat het ruim 2 keer zo ver als Roosendaal voor me is.
En ja dan gaat het jammer genoeg wat langzamer dan als ik alleen aan het knallen ben.
Hopelijk leert Sander snel dat kan het tempo wat omhoog.
Tja over zondag. Als je keer in Kortrijk gereden hebt dan weet je dat het gewoon een vette baan is lekker ruim. dat is echt pure p--no. jammer dat het ruim 2 keer zo ver als Roosendaal voor me is.
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Grc-Youri
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
Update 2008
Het zomerseizoen 2007 is weer voorbij en het nieuwe begint ook al weer bijna.
Na het seizoen de mini in de verkoop gestaan maar door niet genoeg animo besloten om nog een seizoen met deze minibike door terijden.
door dat besluit zijn er aantal nieuwe onderdelen besteld
*replay pak
*zitje
*kuipje
*spatborden
*schetsplaten
*SEM sonic demper
*banden
*blok revisie.
De kuipenset is ondertussen gespoten. Het frame heeft een verslaagje poedercoat gekregen zodat de mini weer netjes voor de dag kan komen.
De mini is weer opgebouwd en het blok is gereviseert. Enkel zit de oude kuipenset gemonteerd. hier en daar wat gepolijst en opgepoetst
Hier wat foto's van de mini met oude kuipen:

Afgelopen donderdag 28-02-2008 samen met Leen een dagje wezen trainen in Marche. wel met oude kappenset en half kuipje van vorig seizoen in de primer
hier een aantal foto's

ook nog 1 van mij op de GRC 2008

Wat te doen voor het nieuwe seizoen:
Alles weer goed poetsen.
Nieuwe kappenset monteren.
Stickers plakken.
Veel trainen.
Het zomerseizoen 2007 is weer voorbij en het nieuwe begint ook al weer bijna.
Na het seizoen de mini in de verkoop gestaan maar door niet genoeg animo besloten om nog een seizoen met deze minibike door terijden.
door dat besluit zijn er aantal nieuwe onderdelen besteld
*replay pak
*zitje
*kuipje
*spatborden
*schetsplaten
*SEM sonic demper
*banden
*blok revisie.
De kuipenset is ondertussen gespoten. Het frame heeft een verslaagje poedercoat gekregen zodat de mini weer netjes voor de dag kan komen.
De mini is weer opgebouwd en het blok is gereviseert. Enkel zit de oude kuipenset gemonteerd. hier en daar wat gepolijst en opgepoetst
Hier wat foto's van de mini met oude kuipen:

Afgelopen donderdag 28-02-2008 samen met Leen een dagje wezen trainen in Marche. wel met oude kappenset en half kuipje van vorig seizoen in de primer
hier een aantal foto's

ook nog 1 van mij op de GRC 2008

Wat te doen voor het nieuwe seizoen:
Alles weer goed poetsen.
Nieuwe kappenset monteren.
Stickers plakken.
Veel trainen.
-
kleine_duivel
- spammer
- killerbeast
- forum gebruiker
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- killerbeast
- forum gebruiker
Ik ga senior A rijden in belgie.
Gezien me rondetijden van afgelopen seizoen denk ik dat het gewoon haalbaar is voor mij. in de B had ik van de 5 wedstrijden 4 podiumplaatsen dus word toch wel tijd dat ik de B verlaat.
Ohja de nieuwe kappen zijn vet
maar komen nog geen foto's van word een verrassing bij de eerste wedstrijd. 
Gezien me rondetijden van afgelopen seizoen denk ik dat het gewoon haalbaar is voor mij. in de B had ik van de 5 wedstrijden 4 podiumplaatsen dus word toch wel tijd dat ik de B verlaat.
Ohja de nieuwe kappen zijn vet
- killerbeast
- forum gebruiker
Zo de eerste wedstrijd is voorbij.
Weekend ging wel aardig. zaterdag kapotte koppeling en zondag race 2 2 ronde later gestart ivm late banden wissel.
Uit eindelijke 8ste over 2 manches. eerste manche was ik namelijk 4de wat ik na een mooi gevecht met Kim,Dennis en Kristof gewonnen had.
Maikel Gouw was net een stap tever ook al schol dat op de finish maar een bike lengte.
Voor de eerste wedstrijd me bike helemaal klaar gemaakt. setje Hydro remmen aangeschaft wat ik toch nog wel miste. Ook me nieuwe Replay pak was klaar.
Tevens heb ik me eigen ook nog een nieuw setje handschoenen cadeau gedaan van het merk Revit.
Hier paar foto's van remmen en het pak ook zie hier me nieuwe half kuip:

Ook zit dus me nieuwe kappenset erop volledig. zo is hij te zien op de team presentatie 7 April op de kartbaan in Middelbrug.
Hier een aantal foto's die vandaag zijn genomen(kleur komt niet helemaal goed naar buiten):

Weekend ging wel aardig. zaterdag kapotte koppeling en zondag race 2 2 ronde later gestart ivm late banden wissel.
Uit eindelijke 8ste over 2 manches. eerste manche was ik namelijk 4de wat ik na een mooi gevecht met Kim,Dennis en Kristof gewonnen had.
Maikel Gouw was net een stap tever ook al schol dat op de finish maar een bike lengte.
Voor de eerste wedstrijd me bike helemaal klaar gemaakt. setje Hydro remmen aangeschaft wat ik toch nog wel miste. Ook me nieuwe Replay pak was klaar.
Tevens heb ik me eigen ook nog een nieuw setje handschoenen cadeau gedaan van het merk Revit.
Hier paar foto's van remmen en het pak ook zie hier me nieuwe half kuip:

Ook zit dus me nieuwe kappenset erop volledig. zo is hij te zien op de team presentatie 7 April op de kartbaan in Middelbrug.
Hier een aantal foto's die vandaag zijn genomen(kleur komt niet helemaal goed naar buiten):