Weer ongeval zaltbommel....
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Das niet zo mooi en behoorlijk pijnlijk. Hoop voor hem op een spoedig herstel. Die ribben herstellen wel weer maar van de klaplong kan hij langere tijd wat hinder van blijfen ondervinden vooral bij inspanningen. Tis niet te hopen. Sterkte Daniel en fam.
Gr,
Fred en Michael
Gr,
Fred en Michael
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
baan
waar houd het op het is toch altijd nog op eigen risico
en het is gewoon een snelle baan
en al de ongevallen zijn niet de schuld van de baan
maar door het dat het in het begin er negatief over zaltbommel is uitgelaten word het nu aan alle kanten bekritiseerd
er zijn allemaal redenen voor gegeven dat het niets met de baan of what ever te maken had en dan zijn er nog altijd een paar die er dan toch weer een draai aan proberen te geven dat het dan maar weer niet zo is
he jaa toevalig of ???????? enz.
is gewoon niet nodig als er duidelijk gemeld word dat het er niets mee te maken heeft vind het gewoon jammer dat het zo moet
vriendelijke groet jeroen
EN BESTE KEREL HEEL HEEL VEEL STERKTE MET JE HERSTEL
maar door het dat het in het begin er negatief over zaltbommel is uitgelaten word het nu aan alle kanten bekritiseerd
er zijn allemaal redenen voor gegeven dat het niets met de baan of what ever te maken had en dan zijn er nog altijd een paar die er dan toch weer een draai aan proberen te geven dat het dan maar weer niet zo is
is gewoon niet nodig als er duidelijk gemeld word dat het er niets mee te maken heeft vind het gewoon jammer dat het zo moet
-
kleine_duivel
- spammer
het klopt helemaal dat een valpartij niets met de baan te maken heeft. als je te laat remt of je komt tegen elkaar aan hoeft dat geheel niets met de baan te maken te hebben. Dus de oorzaak hoeft niets met de baan te maken te hebben maar het type letsel dat iemand oploopt kan wel wat met de baan te maken te hebben. Als je tegen de boarding aan knalt die totaal niets opvangt kan dit een groter gevolg voor het letsel hebben dan als je tegen een boarding aan knalt die de klap enigzins absorbeert. Een sterke stijve metalen boarding kan dus veel uitmaken tegen een meegevende kunststof boarding.
gr,
fred
gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
hij heeft een drain in zijn longen en heeft verschikkelijk veel pijn. ik ga naar hem toe en zal de beterschap van jullie allemaal overbrengen. ik hoop niet dat hij van het minibike virus is te genezen. is altijd gezellie met hun.
is het zo dat er nu met de nieuwe lay out van de baan meerdere ongelukken gebeuren......?? ben er nog niet geweest dus kan er ook niet over mee praten.
maar idd de boardig geeft echt niet mee
zoals daniel zo zeggen ciaoooo
is het zo dat er nu met de nieuwe lay out van de baan meerdere ongelukken gebeuren......?? ben er nog niet geweest dus kan er ook niet over mee praten.
maar idd de boardig geeft echt niet mee
zoals daniel zo zeggen ciaoooo
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
GM-Phantom
- forum gebruiker
Re: baan
Valpartijen gebeuren overal en altijd omdat de meeste toch op de limit willen rijden. De manier waarop je opgevangen word als het mis gaat scheelt alleen enorm. Op andere banen heb je voornamelijk banden langs de kant die enigzins de klap opvangen maar op zaltbommel is het een stalen boarding die niks mee geeft..jeroen31 schreef:waar houd het op het is toch altijd nog op eigen risico
De stalen boarding is prima voor karts maar voor een schuiver met je minibike funest...
Kortom een mooie baan met zero foutmarge in mijn ogen en ja het blijft een mening ...
Grtzzz
- dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
ook van deze kant veel beterschap gewenst
tja en over de baan in zaltbommel de 1 vindt hem super de ander vindt hem nix en tot het er nu toevallig 3 keer iets gebeurd lijkt mij toeval en wat ik van de andere twee heb gelezen lag het niet aan de baan maar andere mankementen zoals remmen enz enz ik weet niet wat er nu gebeurd is maar dat is het risico van het racen en of de baan er mee te maken heeft tja hij is sneller vindt ik geworden maar dat wil dan niet zeggen tot daar de ongelukken door komen dat heb je zelf in de hand en ook moet ik somige gelijk geven tot het methaal niet mee veert maar ik geloof niet tot het de bedoeling is om ze te rammen hihi
en wat is gevaarlijk er zijn ook banen waar je over een brug gaat er is overal wel wat, wat gevaarlijk is dus lijkt mij tot je het zelf in de hand hebt
en ongelukken gebeuren nu eenmaal overal hier wil ik het bij laten
nogmaals veel beterschap en weer hop snel de bike op
tja en over de baan in zaltbommel de 1 vindt hem super de ander vindt hem nix en tot het er nu toevallig 3 keer iets gebeurd lijkt mij toeval en wat ik van de andere twee heb gelezen lag het niet aan de baan maar andere mankementen zoals remmen enz enz ik weet niet wat er nu gebeurd is maar dat is het risico van het racen en of de baan er mee te maken heeft tja hij is sneller vindt ik geworden maar dat wil dan niet zeggen tot daar de ongelukken door komen dat heb je zelf in de hand en ook moet ik somige gelijk geven tot het methaal niet mee veert maar ik geloof niet tot het de bedoeling is om ze te rammen hihi
en wat is gevaarlijk er zijn ook banen waar je over een brug gaat er is overal wel wat, wat gevaarlijk is dus lijkt mij tot je het zelf in de hand hebt
en ongelukken gebeuren nu eenmaal overal hier wil ik het bij laten
nogmaals veel beterschap en weer hop snel de bike op
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
- paulo
- forum gebruiker
kijk het lig niet aan de baan maar er word hier bedoeld dat de stalen boarding niet mee veert dat is het probleem.dan vind ik wel dat er wat aan gedaan moet worden als zo veel ongelukken gebeuren want er kan niet zo door gaan want dan valt er strax weer gewonden en dat vind ik zo jammer dat er niets aan gedaan word
ik weet wel dat eigen risico maarja daar word de naam van de kartbaan niet beter op.
martini mr-r
08/sen open
08/sen open