Ja ja , Ik ben al lekker snel thuis,
Het ging Fantastich met de WRS, Echt een goeie bike,
Voorderest op de baan was het druk , en een paar ongelukken..
1 minibike in de fik , en paar keer ongevalletjes..
Gr Jeff
(PS Ik heb nog wat foto's van de start van de gevorderde en minder snelle, zal ze vandaag nog effe posten..)
zozo! een mini in de fik! jammer dat ik er niet bij kon zijn had namelijk zaterdag me pomp niet gekregen! dus dat wordt dan eindelijk volgende zondag weer blazen!
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
robin the mini crosser schreef:zozo! een mini in de fik! jammer dat ik er niet bij kon zijn had namelijk zaterdag me pomp niet gekregen! dus dat wordt dan eindelijk volgende zondag weer blazen!
Nee geen minibike in de fik, wel een paar vlammetjes .... in de pits dankzij wat vonken, was snel gedoofd ...
ROBBOCOPROSSI????? mmm volgens mij demolitionopa .... eerst rijd hij bij een rijder de kniebescherming eraf ( tijdens de oude lullen oefen ronden) vervolgens een ronde later laat hij zien dat hij het niet met alle baancommissarissen eens is. want op de tweede klim rijd hij hem keihard onderuit en vervolgens twee ronden later laat hij zichzelf niet op de wielen staan..
nee hoor rob lekker kunnen rijden in je slipstream maar toch wel leuk dat ik ook weer eens achter distefano kon rijden . ja die gaat ook nog lekker rond . even waren we aan het rijden zoals uit de oude doos..
ik hoop ook dat atse en hans (geen schade aan de bikes) weer op tijd zijn hersteld voor de oude lullen race. ... mss even wennen aan de grc's van de zoons mannen..
robin the mini crosser schreef:zozo! een mini in de fik! jammer dat ik er niet bij kon zijn had namelijk zaterdag me pomp niet gekregen! dus dat wordt dan eindelijk volgende zondag weer blazen!
Nee geen minibike in de fik, wel een paar vlammetjes .... in de pits dankzij wat vonken, was snel gedoofd ...
ja ja het was weer eens een oud vertrouwd daggie op poeldijk.
en heb weer eens kunnen genieten van me bike.
had van adse nieuwe membraamkleppen gehad(nog super bedankt)en had een nieuwe koppeling erin gedaan van zocchi.Na een hoop stelwerk,was het toch eindelijk zover dat ik weer eens kon blazen.
Het was super gezellig vandaag,je kon goed merken dat de sfeer er goed in zat,vooral omdat het morgen de laaste dag is van het oude jaar.
Het was behoorlijk druk op de baan en er waren weer een hoop oude bekende vandaag.we begonnen met 2 groepen op de baan,maar al snel gingen we splitsen,en dat is toch altijd wel fijn.
Sta ik mijn koppeling af te stellen,staat er ineens een mini in de fik achter me,maar het gevaar was al snel geweken.
De wedstrijd van de jonkies verliep zonder einige kleer scheuren,en was leuk om naar te kijken.
Toen waren de snelle aan de beurt,het was Echt druk met de start,en dacht dat er wel wat te verwachten stond.
Eerst ff vlug een opwarmronde en dan klaar staan voor de race.
Ik besloot om achter aan te staan,samen met me maatje.
De race begon en ging goed van start,maar nog geen 2 rondjes verder werd er al weer gevlagt en lag adse samen met daaaaantje op de grond=,en dat zag er niet fijn uit.ADSE SUCCES MET JE VOET.
Maar goed de race werd opnieuw gedaan en deze keer verliep hij wel goed.AL met AL een super dag die niemand mij meer afneemt.
Ik wou de vlaggers en assistenten van vandaag bedanken voor hun hulp,want je ziet het,ze zijn ALTIJG NODIG TOPPPPPIE.
Ik wou IEDEREEN alvast een gelukkig nieuw jaar wensen en een voorspoedig 2008 en hoop iedereen weer heelhuids terug te zien,met 10 vingers.tevens heb ik nog een zwart bokkie gevonden buiten op de parkeerplaats en ik hoor wel van wie die is.
nou allemaal de groenten en tot in 2008 weer
Nauw wilma geen minibike in de fik wel degelijk die b1 van ome jan stond echt in de hens.
Nauw wilma geen minibike in de fik wel degelijk die b1 van ome jan stond echt in de hens.
Inderdaad Rob , het was wel effe paniek op de baan
Ter jullie informatie, er hangen meerdere brandblussers beneden in de hal, goed om daar eens op te letten, als je al weet hoe zo'n brandblusser werkt...
fleur schreef:
Ter jullie informatie, er hangen meerdere brandblussers beneden in de hal, goed om daar eens op te letten, als je al weet hoe zo'n brandblusser werkt...