Dempertje was een succes !! kreeg deze keer geen klachten maar complimenten over het geluid
Alleen de voorremmen werken naar mijn idee niet zoals het zou moeten, ben nu aan het overwegen om originele polini remmen met een nieuwe voorvork te kopen !
Wat betreft die remmen ben ik het met je eens..Ik vind ze ook erg zwak.ik ga morgen voor het eerst trainen met de 911 maar denk dat ik goed moet gaan oppassen met die rem.Is jou mening dat de remkracht bijna slap te noemen is ??
ruud schreef:Wat betreft die remmen ben ik het met je eens..Ik vind ze ook erg zwak.ik ga morgen voor het eerst trainen met de 911 maar denk dat ik goed moet gaan oppassen met die rem.Is jou mening dat de remkracht bijna slap te noemen is ??
Ik noem het meer: Alles of niets... want als ik me rem dus inkneep merkte ik weinig, maar als ik hem flink inkneep dan blokeerde hij zowat, dus het ging niet echt van harte
ruud schreef:Wat betreft die remmen ben ik het met je eens..Ik vind ze ook erg zwak.ik ga morgen voor het eerst trainen met de 911 maar denk dat ik goed moet gaan oppassen met die rem.Is jou mening dat de remkracht bijna slap te noemen is ??
Ik noem het meer: Alles of niets... want als ik me rem dus inkneep merkte ik weinig, maar als ik hem flink inkneep dan blokeerde hij zowat, dus het ging niet echt van harte
Hey,
ik heb datm precies hetzelfde maar ik vind de remdruk zeg maar erg weinig..Zal over een tijd dus ook een 911 voorvork monteren met echte polini remmen!!
Johan911 rep. schreef:het resultaat van het blokje is toch aardig goed hè.
En die andere demper vond ik wel apart.
Verder nog veel plezier ermee
Jah was ie ook wel... alleen hij produceerde iets te veel lawaai