merkt die van zelf tot dat hem het zelf over komt maar misschien gaat die hem dan wel gebruikenthomas1991 schreef:Stoer.. en straks moet je ineens heel hard remmen..fryslan boppe schreef:Achterrem gebruiken echt niet
Heb hem op me blata nooit gebruikt(Behalfe bij wheely)
En op me grc zet ik eerst niet eens achterrem:P
Gr
Ik vind het onverstandig.. alleen maar om jezelf aan te leren om met voor te remmen.
![]()
![]()
Voorrem... Links of Rechts ?!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- fryslan boppe
- forum gebruiker
De achterem ligt hier wel hoor;)Polini-Michael schreef:of omdat die geen geld heeft voor een achterrem?thomas1991 schreef:Stoer.. en straks moet je ineens heel hard remmen..fryslan boppe schreef:Achterrem gebruiken echt niet
Heb hem op me blata nooit gebruikt(Behalfe bij wheely)
En op me grc zet ik eerst niet eens achterrem:P
Gr
Ik vind het onverstandig.. alleen maar om jezelf aan te leren om met voor te remmen.
![]()
![]()
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
- thomas1991
- forum gebruiker
Als iemand anders van de brug springt doe jij dat dan ook??fryslan boppe schreef:Weet niet of het slim is.
Maar met polini door de achterrem 1 x hard gevallen
Dus lama die gebruik ik niet meer
En heel veel mensen hebben achterrem er niet op
Maarja je moet zelf weten, toevallig heb je voor de wedstrijden wel 2 GOEDWERKENDE REMMEN NODIG
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
Polini-Michael
- forum gebruiker
dan word die bij de TC toch echt afgekeurd..ohnee bij jullie kun je geld geven dan word alles goedgekeurdfryslan boppe schreef:Ja klopt
Maar toch zijn er genoeg mensen die bij de wedstrijden de achterrem zo afgestelt hebben dat ie niet remt
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
-
kleine_duivel
- spammer
- thomas1991
- forum gebruiker
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- stuntskater
- forum gebruiker
- fryslan boppe
- forum gebruiker
Waarom vraag je dat je af?stuntskater schreef:Dat vraag ik me af...fryslan boppe schreef:Ja klopt
Maar toch zijn er genoeg mensen die bij de wedstrijden de achterrem zo afgestelt hebben dat ie niet remt
Het is gwn zo zie genoeg en hoor genoeg mensen die de achterrem er niet op hebben of afgestelt hebben.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
-
kleine_duivel
- spammer
tsja weet niet hoe het met hydro remmen zit hoor maar met mechanische heb ik bijzonder weinig gevoel in de achterzijde zitten.thomas1991 schreef:Als het zo gevaarlijk is dat zetten ze er toch ook geen op, en hoef je voor de TC ze ook niet werkend te hebben...
Ze hebben niet voor niks een achterem ontwikkeld
en verder tsja er zijn gewoon bepaalde regels en die controleert de TC.
maar als je achterrem een klein beetje remt is 't ook goed...
dus gewoon slap afstellen is ook een optie...
of je de achterrem wel of niet wil is denk ik voor iedereen anders...
(en @ rossifumi , tuurlijk houden we het gezellig dit is toch gewoon een gezonde discussie met meningsverschillen ?)
Tim
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als je tijdens wedstrijden je achterrem niet werkend afsteld ben je werkelijk achterlijk of levensmoe.
Stel je voorrem is defect geraakt tijdens de voorlaatste bocht en je nadert de volgende al ,wedden dat je de achterem probeert te vinden.....................maar helaas je had die zo afgesteld dat ie niks doet
Ook lekker voor de andere deelnemers.
Ook de reden: Ik vind het lastig met gas geven. Als je remt geef je toch geen gas !!!! Andersom als je gas geeft rem je toch ook niet.
Mensen ik kan je verzekeren dat je het beste BEIDE kunt leren gebruiken,eerst met weinig rem vermogen achter maar als je het onder de knie hebt om elke keer de achterem er bij te pakken dan langzaam meer remvermogen achter erbij pakken.
Problemen met weg glijden achter voorkom je door tijdig de achterrem los te laten voor een bocht,dus niet met de achterrem erop insturen.
Natuurlijk kun je ook hard gaan met de voorrem links een goed voorbeeld is bijv. Scott Deroue
In de wegrace klassen [ of weg motoren] kom je geen voorrem tegen die links word bedient, wel af en toe een achterrem die dmv een klein handeltje met de duim word bedient [ Mick Doohan, en ook Jurgen vd Goorbergh gebruikten dit]
Ttotslot nog even dit: Als je tijdens een wedstrijd ALLEEN de achterrem gebruikt dan ga je dus niet hard genoeg.
Stel je voorrem is defect geraakt tijdens de voorlaatste bocht en je nadert de volgende al ,wedden dat je de achterem probeert te vinden.....................maar helaas je had die zo afgesteld dat ie niks doet
Ook de reden: Ik vind het lastig met gas geven. Als je remt geef je toch geen gas !!!! Andersom als je gas geeft rem je toch ook niet.
Mensen ik kan je verzekeren dat je het beste BEIDE kunt leren gebruiken,eerst met weinig rem vermogen achter maar als je het onder de knie hebt om elke keer de achterem er bij te pakken dan langzaam meer remvermogen achter erbij pakken.
Problemen met weg glijden achter voorkom je door tijdig de achterrem los te laten voor een bocht,dus niet met de achterrem erop insturen.
Natuurlijk kun je ook hard gaan met de voorrem links een goed voorbeeld is bijv. Scott Deroue
In de wegrace klassen [ of weg motoren] kom je geen voorrem tegen die links word bedient, wel af en toe een achterrem die dmv een klein handeltje met de duim word bedient [ Mick Doohan, en ook Jurgen vd Goorbergh gebruikten dit]
Ttotslot nog even dit: Als je tijdens een wedstrijd ALLEEN de achterrem gebruikt dan ga je dus niet hard genoeg.
- Roberto#48
- forum gebruiker