Blata WRS-kit
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ben zondag op m'n gezicht gegaan doordat iemand me van achter aanreed op de kartbaan in ECHT
De schade viel op het eerste moment nog mee maar het werd steeds meer bij het controlere van de bike..
De achterremschijf+remklauw was scheef, het voortandwiel was kapot, de ketting was kapot, het achtertandwiel was verbogen (dit omdat het een chinees tandwiel was
) en wat ik eigenlijk het ergste vind is dat mijn zitkap gespleten is, en overal zitten krassen op.
Ik heb toen gelijk naar Richard gebeld en een afspraak gemaakt, en na 4 dagen was hij weer helemaal als nieuw (alleen moet ik nog op mijn nieuwe zitkap wachten die begin februari binnen is)
Hier enkele foto's hoe die er nu bijstaat.

De nieuwe kap komt zoals gezegt in februari, dus er komen binnenkort nieuwe foto's
De schade viel op het eerste moment nog mee maar het werd steeds meer bij het controlere van de bike..
De achterremschijf+remklauw was scheef, het voortandwiel was kapot, de ketting was kapot, het achtertandwiel was verbogen (dit omdat het een chinees tandwiel was
Ik heb toen gelijk naar Richard gebeld en een afspraak gemaakt, en na 4 dagen was hij weer helemaal als nieuw (alleen moet ik nog op mijn nieuwe zitkap wachten die begin februari binnen is)
Hier enkele foto's hoe die er nu bijstaat.

De nieuwe kap komt zoals gezegt in februari, dus er komen binnenkort nieuwe foto's
- desleyminibikeracing
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Blatarac3r
- forum gebruiker
- Contacteer:
- desleyminibikeracing
- forum gebruiker
- Contacteer:
- -René-
- forum gebruiker
ja in Echt was je ineens weg, stond toen naast je, wel balen dat je zoveel schade had, heb hem ook nog even bekeken bij richard in de werkplaats, mooi ding hoor... En had je hem nieuw of 2e hands gekocht? omdat er een chinees tandwiel op zat?
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
Blata Elite 14 WRS
[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
met die tandwielen word Blata geleverd, chinees is het niet..-René- schreef:ja in Echt was je ineens weg, stond toen naast je, wel balen dat je zoveel schade had, heb hem ook nog even bekeken bij richard in de werkplaats, mooi ding hoor... En had je hem nieuw of 2e hands gekocht? omdat er een chinees tandwiel op zat?
DSF 40cc te koop..
Ja Richard ze me dat het van een chinees was, en het zag er ook zo uit.wienuh schreef:die wat er nu op zit is blata maar als je zijn verslag leest zie je dat hij zegt dat er een chinees tandwiel opzat.
Het tandwiel was van te voren ook al scheef omdat het niet sterk genoeg is om de kracht over te brengen.
Merjeh nu zit er teminste een goed tandwiel op
Ook komen er nog valdoppen op, vandaag of morgen..
Neenee, maar hij zei wel dat de kwaliteit hetzelfde was als Zocchi alleen was dit pak iets goedkoperAndreas schreef:Volgensmij verkoop richard alleen zochiramon908 schreef:Risje schreef:Mooi pak!
Wat voor merk is het?
Groetjes
Ik zou het niet weten, heb het bij bongers in Weert gehaald, maar het is in iedergeval stukken beter dan Yamashi, die ik hiervoor heb gehad