ben militair en zit op het moment in Afghanistan (nog 8 weken),
toen ik in 2006 een luchtgekoeld chineesje kado kreeg vond ik het heel vet en na een paar keer op de kartbaan in Grootebroek te hebben gereden wou ik natuurlijk meer, dus heb hem flink proberen aantepakken:
zie hier het resultaat
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=10293
maar ja je wilt meer he, dus na een tijdje op die gereden te hebben en een hoop lol verder toch maar besloten om een B1 te halen

deze had ik nu dus al een tijdje staat, en wou der een hoop aan verbouwen, maar dat kwam er niet van en vond het allemaal maar prijzig om hem te laten pompen,
maar ik zit nu in Afghanistan en het begon toch wel weer te kriebelen door dat ik nog veel op dit forum kwam dus begon weer wat info optezoeken over prijzen van onderdelen enzo....
toen zag ik dat Daniello zijn bike verkocht voor een mooi prijsje en die bike is al zo goed als klaar...

scheelt me een heleboel knaken aan onderdelen, en heb straks ook nog veel reserve onderdelen
dus ik ga van me 2 B1 replica's 1 dikke mooi uiziende vette bike maken
wat ik zeker van plan ben is om straks een goeie temp/toerenteller te halen, en een mooi race pak en ga hem zeker nog naar ABtuning/Hank brengen voor het fijn tunen van me blok
heeft iemand een idee van een goeie temp/toerenteller??
en heeft iemand nog andere leuke ideeen voor deze bike??