ik ben hier nieuw en zal me dus maar is even voorstellen.
ik ben dus billy ben 20 jaar oud en woon in ijmuiden
ben van beroep automonteur en heb als hobby mijn eigen auto en sinds kort ook een minibike.
heb zelf al een jaar of 11 geleden een keer een zelfbouwertje gemaakt op basis van polini 911 kappen met een puch blok eronder.
in de tussen tijd ook al heel wat puchjes versleten en ben op dit moment nog bezig om een sprinter te maken van een maxi N .
maar genoeg over de brommers
heb sind een maand of 2 een polini 911 replica waar ik een beetje mee aan de slag ben gegaan.
heb er eerst op gereden terwij hij compleet std. was en hier was al vrij snel de lol vanaf
heb daarna de volgende onderdelen erop gezet:
19mm carb met sproeier 115
zocchi uitlaat
verstelbare 2 schoens kopp.
ander luchtfilter (green)
dit reed al stukken beter maar na een paar rondjes rustig te hebben gereden begon de koppeling zon beetje de geest te geven haha.
dus weer naar huis toe en toen het blok ook maar is uit elkaar gehaald want in mijn ogen had de krukas ook te veel zijdelingse speling.
dit was vrij simpel opgelos door de pakking tussen de carters te verangen voor vloeibare.
en heb ook maar meteen alle lagers vervangen voor skf lagers (waarom ook niet als het blok dan toch open ligt
heb al een week of 3 geleden weer een bestelling geplaatst bij *geen sponsor*.nl
originele 911 tank
hydr. rem voor
andere koppeling
6 tands tandwiel voor
en heb er vandaag een malossi 5 poorts cilinder opgezet
heb hem ook zwart gespoten met 911 stickers erop
zal er morgen wat foto's van plaatsen
hoop een leuke tijd tegemoed te gaan hier op het forum en er ook als ik wat meer ervaring heb er mee indoor te gaan rijden
reacties zijn altijd welkom
groetjes billy
UPDATE 12 JUNI
in de tussentijd veel veranderd aan me bike:
bzm race uitlaat
17,5mm delli carb
hk 2 schoens koppeling en een 3 schoens bzm carbon voor reserve
een hele zwik aan tandwielen
set regenbanden +pmt velgen
polini remklauwen + schijven rondom
polini voorvork
AIM mychron 3 club laptimer