En na wat zoekwerk heb ik een mooie, bijna in nieuwstaat verkerende, elite 14 wrs gevonden.
Ik heb er nog niet op gereden, heb hem alleen even horen lopen en net in de verwarmde schuur gezet.
Zal morgen even wat foto's maken en vertellen wat de plannen met de bike zijn...
Update Foto's
Nou de foto's zijn er eindelijk, nou ja zo lang heeft het ook niet geduurt maar sommige konden niet te lang wachten dus bij deze...
De bike was echt in zeer goede staat op het uitlaatje na... dus deze meteen even flink onder handen genomen...
Voor:

Na: (dempertje mat zwart gespoten)

Uitlaat op de bike en zeg zelf, ziet er beter uit dan zo'n verroeste pot:

En hier de bike weer in elkaar, heb er een kwartier naar lopen kijken toen hij klaar was, ben er echt blij mee...

Zo hoop dat dit genoeg foto's zijn...
Ik heb nog niet echt veel plannen met hem, wil in de toekomst misschien een 19mm dell'orto erop en een ander uitlaatje...
Ook denk ik dat ik achter een PMT T41 erop leg (zit nu een PMT T40 op) als deze mij niet bevalt komt er een T41 op...
Update 01-02-2008
Heb nieuwe remhendels erop gezet, nieuwe stepjes, nieuw waterpompriempje en 2 gaatjes in het trekstarthuis gemaakt zodat ik kan zien of het wieltje blijft draaien, hier even wat foto's
Hier de originele remhendel

En de nieuwe

Hier het de oude stepjes

En de nieuwe, met een stuk binnenband van een fiets erom voor betere grip

Hier naast Daan's nieuwe bike die hij vandaag heeft gehaald en we vanavond al even flink onder handen hebben genomen

Update 15-02-2008
Zo heb nu eindelijk goede bescherming, werd tijd...
Het is een volledig leren combi geworden van de Racing Collection van Spyke, met rondom erg goede bescherming, en indd hetzelfde pak dat Daan heeft, helaas is Daan's pak net iets te klein voor hem, mijne zit uitstekend...
Hier de foto's...

Heb het pak meteen helemaal in het leervet gezet, ziet er echt super uit al zeg ik het zelf....
Heb nog een paar mooie foto's gevonden die Daan heeft gemaakt bij mij achter in de tuin, ook nog een paar foto's van de testbank, waar hij met een 14mm carb 9,2 SAE scoorde. Wellicht met een grote carb meer vermogen, maar dat gaan we zeer binnenkort testen..

Omdat de leren combi toch net iets te stroef is ben ik vandaag bij Richard langsgegaan. Hij vertelde mij enige tijd terug dat hij nieuwe pakken binnen kreeg. Omdat ik 's ochtends in Weert moest werken, direct erna gaan passen. En met succes.
Het is het allernieuwste Gimoto 2008 pak geworden in de kleuren zwart, rood en wit, kreeg er van Richard meteen een setje erg mooie Gimoto handschoenen bij en een petje van Gimoto in dezelfde kleuren.
Op de terugreis naar huis bedacht ik me dat mijn oude helm niet echt mooi bij het pak stond, en ja als je dan toch geld aan het uitgeven bent, dan ook maar meteen een mooie helm.
Nou net even een paar foto's gemaakt, en dank aan Richard wat betreft zijn erg goede service...