grooootebroek 27-1

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
rkpdude
forum gebruiker
Contacteer:

grooootebroek 27-1

Bericht door rkpdude »

Pomptiedom, net weer terug van grootebroek. Kan er verder kort over zijn, (was namelijk ook een uur korter) lekker gereden en niet gevallen. Ricardo was er ook met zijn nieuwe dm. Hij moest erg aan het beton wennen vertelde die me net. hij is veel gegleden, misschien over 2 weken beter. Thomas ging ook niet super lees ik net op msn, wat die nu weer had weet ik niet. Rens ging ook lekker met zijn dsf, zag hem alleen een keer op een hoopje liggen bij het ingaan van de tunnel. De mannen uit almere ( gerard s en zijn maat(ken zijn naam niet)) hadden minder geluk, beiden brommers zijn ruim voor het einde van de ochtend terug in de bus gezet.
Melanie was ook weer druk op en naast de baan. Er kwam zelfs stoom onder der helm vandaan. En tenslotte Kevin, (kleine broertje van melanie) die ging vandaag ook super, hij vloog over de baan met zijn zeer geknepen puchje. En was helemaal in tranen toen die erachter kwam dat het vroeg afgelopen was, en niet meer mocht rijden.
Ik zou zeggen, tot over 2 weken, tjuuus

Waar blijven de foto's, meneer in gele pakkie :D .........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

blij dat ik er dan de volgende keer weer bij ben "gelukkige ik"
R-T,de_Haan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door R-T,de_Haan »

ROEL,, goed samengevat ! vond het leuk dat Ricardo (my brother :lol: ) er was.. maar ricardo.. beton is net ff iets anders dan Astvalt ! maar later ging het wel wat beter tog?! enne.. over 2 weken weer !! 8)

Laterdd!!

xx Melaniee
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Jaaa was wel heel gezellig vandaag jammer dat het zo kort duurden maar het was wel gezellig, Ik had veel moeite met het beton en vooral om overheind te blijven staan de eerste heat ben daarom ook vaak gegleden enzo naja.. :roll:
En het was ook wel gezellig met Mun Zus en Thomas (Melanie is sterkerr 8) :wink: )!! haha :)
Had ook een voorband achter en daarmee rij ik zoiezo neit lekker dus der gaat gwn weer een achterband achter ;) tot over 2 weken waarschijnlijk :wink: .

Ciao,Ciao !
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gerard S
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Tja....wat zal ik zeggen............. :?:

tot over 2 weken...... :D

(btw Roel tis Mario)
Gr.

Gerard
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Plaats reactie